ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

بدون عنوان

1392/10/10 23:45
نویسنده : مامان ماهان
310 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ماهان عزيزم

ماهان جونم الهي مامان قربون اون شكل ماهت بشه من و تو روزهاي زيادي باهم تجربه كرديم

روزهايي كه سرشار از شادي و خوشي بود وروزهايي هم تلخ خيلي تلخزبانکده محصل

الهي فدات بشم مهم اينه كه تو كنار من هستي و من به همين راضي ام

عزيز دلم شب يلدا خونه مادر جون بوديم وبه تو خيلي خيلي خوش گذشت

و يه سفره زيبا داشتيمكه تورو حسابي مجذوب كرده بود و خيلي هم

 شيكمو تشريف داشتي عكسهات پيش خودم نيست ولي بزودي ميذارمشون

راستي عزيزم شنبه پسر عمه نازت محمد طاها به دنيا اومد 654.gif

وتو نيگاش ميكردي وميگفتي عزيز

دوسه تا عكس تولدت رو هم دارم كه بزودي برات ميذارم ماهانييييييييي عزيزم مامان شرمنده ات

دلم ميخواست يه جشن تولد عالي برات بگيرم ولي خوب ديگه بگم قسمت بهتره تا .............

ولي خوب رستوران بردمت و يه كيك بزرگ برات سفارش دادم13.gif و برات يه

 كادو نقدي با يه دست

لباس عاشقتم عزيز دلمممممم

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

میترا
11 دی 92 9:28
سلام خانمی انشاالله هیچ وقت غم نداشته باشی انشاالله سال دیگه منم دعوت کن تولد بزرگ برای ماهان گلمان میگیریم پسر عمه جدید مبارک
میترا
11 دی 92 9:30
من خیلی شاکیم دیر به دیر میای وبلاگ را تغییر میدی عکسم که نداری ما از دست شما چکار کنیم[
مامان ماهان
پاسخ
اي جونم از اين به بعد زود به زود ميام
مامان آنیتا
11 دی 92 13:10
سلام عزیزدلم خوبی؟؟؟ماهانم چطوره؟؟؟؟ببوسش
مامان آنیتا
11 دی 92 13:10
کلی دلم برات تنگ شده خیلی خیلی خیلی دوست دارم
مامان ماهان
پاسخ
الهي فدات شم دوست عزيزمممممممممم
مامان آنیتا
11 دی 92 13:11
ماهان جونم کیک خوشمزه بود فدات بشم؟؟؟؟ نوششششششششششششش جونت....هااااااااااااااااااااااا میبینم شمکویی جیگر خاله
مامان آنیتا
11 دی 92 13:12
ایشاا... هیچ وقت هیچ وقت غم و غصه و ناراحتی سراغت نیاد و همیشه شاد باشید لیلا جونم
مامان آوا
11 دی 92 13:18
آرزویم این است : نتراود اشک از چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را میخواهد وبه لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد...
مامان آوا
11 دی 92 13:58
آرزویم این است : نتراود اشک از چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را میخواهد وبه لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد...
مامان هيراد
11 دی 92 15:59
مامان هستی کوچولو
11 دی 92 21:48
عزیزم امیدوارم همیشه شاااااااد باشید و لبای ماهان جونم پر از لبخند
سعیده مامان آرتین
12 دی 92 12:19
سلام خانمومی خیلی از دستت ناراحتم این همه التماس کردم که چی شده مردم از نگرانی ولی دریغ از یه جواب کوچولو
مامان مبینا
12 دی 92 14:59
سلام ما اپیم ومنتظر شما دوست خوبم
زری مامان مهدیار و صدرا
13 دی 92 10:29
تولدت مبارک ماهان جونم ایشالا همیشه شاد و سرحال زیر سایه ی پرمهر مامان و بابا باشی گلم
زری مامان مهدیار و صدرا
13 دی 92 10:29
خصوصی دوست خوبم
مامان آنیتا
13 دی 92 13:05
قربونت برم لیلا جون خوبی؟؟؟؟ماهانم,عشقم,گل پسرم چطوره؟؟؟
مامان آنیتا
13 دی 92 13:06
لیلا جونم همه چی روبراهه؟؟؟دیگه سرحال شدی؟؟ باورکن همیشه به یادتم...
مامان ماهان
پاسخ
مرسي اره گلم خوبم الهي فدات شم دوست مهربوونم
مامان نیکا
13 دی 92 15:41
سلام مامانی مهربون دوست دارم عکسای ماهان جون و ببینم راستی خاله جونی کیک نوشیجوووووووووووووووووووووووووونت
مامان محیا
14 دی 92 0:39
سلام لیلا جون من هرروز به وبلاگت سر میزنم حتی جواب هم نمیدی؟؟به خدا مردم از نگرانی بگو چی شده؟قهری با من؟؟؟
مامان ماهان
پاسخ
واي نه عزيزم قهر چرا قربونت بشم
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 دی 92 2:26
عزیز دلـــــــم.فدات بشم رمزم همون قبلیه گمش کردیالان دوباره میتایپم برات بدو خصوصی
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 دی 92 2:29
قربونت بشم الهی هیچوقت ناراحت و غمگین نباشی،منم کیک میخوامـــــــــــــــــــــ..پسر عمه تولدت مبارک خوش اومدی به دنیااااااااا.ماهان گلی رو کلی ببوس،بی صبرانه منتظر عکسهای خوشگلشم
مامان ماهان
پاسخ
مرسي خاله گلم
مامان محیا
14 دی 92 16:44
چ عجببببببببببببببب افتخار دادی پاسخ کامنت ما رو دادیمیگم بیا پیشم خصوصی بگو چرا نیومدی چند وقت. چی شده بوده ؟
مینا( دلنوشته هایی برای دلبندم )
15 دی 92 20:45
لام عزیزززززززززم خوبی فدات شم ماهان جونم خوبه لیلا جووووون
مامان مبینا
15 دی 92 20:57
سلام خیلی خوش حال میشم بازم به ما سر بزنید
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
21 دی 92 3:32
سلام عزیزم خوبی چه عجب یادی از ما کردی بدو خصوصی
مامان طاها
23 دی 92 11:39
تولد پاکترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیتان رو تبریک میگم.
امیرحسین کوچولو نفس ما
28 دی 92 4:24
مامانی پس کو عکس ماهان جونم......منتظرم