ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

بدون عنوان

1392/10/12 0:02
نویسنده : مامان ماهان
273 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

صلوات خاصه امام رضا(ع)

زائری بارانی ام آقا بدادم میرسی؟
بی پناهم، خسته ام،تنهابدادم میرسی ؟
گر چه آهونیستم اماپراز دلتنگی ام
ضامن چشمان آهوهابه دادم میرسی ؟

يا امام رضا (ع)ازت شفاي همه كودكاي مريض

حل شدن مشكل همه گرفتارهاروميخوام

يا امام رضا اگه كسي دلش تنگه خودت به دادش برس

يا امام رضا هيچ مادر و فرزندي رو از هم جدا نكن

يا امام رضا هيچ پدري رو شرمنده خونواده نكن

يا امام رضا هيچ كسي رو چشم انتظار نزار

آميـــــــــــــــــــن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

❤خونه نمدی❤
12 دی 92 0:31
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
مادر منتظر
12 دی 92 23:32
خدایا؛ تو را به مناسبتهای عزیز این ماه گرامی قسم می‌دهیم ؛ این ماه را بر تمام شیعیان جهان ، مبارک و پر خیر و برکت قرار بده ، و در ظهور ارباب و مولای ما ؛ امام زمان(عج) تعجیل بفرما ، و به ما توفیق بهره بردن از فضایل این ماه عنایت فرما ، و تمام مریضها را به حرمت این ماه شفا بده ، و مشکلات و گرفتاری تمام شیعیان را برطرف بفرما. آمین ربّ العالمین. حلول ماه ربیع الاول مبارک . سلام دوست خوب و نازنینم شنبه روز زایمان منه مهربونم , برای سلامتی فاطمه جونیم و اینکه زایمان راحتی داشته باشم دعا کن عزیزم , اگه بدی از من دیدی حلالم کن دوست خوب و مهربونم . (مشخص شدن تاریخ زایمانم و یک سورپرایز برای دوستانم ) اسم پست جدیدمه گلم .
مامان لي لي
13 دی 92 5:55
ما را از کودکی؛ به جدایی ها عادت داده اند؛ همان جایی که روی تخته سیاهمان نوشتند : خوب ها / بدها تو خوب ترينييييييييييييييي براي من
مامان آوا
13 دی 92 13:01
سلام عزیزم خوبی؟ بالاخره اومدی وبه ماهم سرزدی خیلی دلم برات تنگ شده بود ماهان عزیزم چطوره؟ خودت؟؟؟؟؟؟همسریی؟؟؟؟؟ چطورین؟خوبین؟سلامتین؟اوضاع بر وفق مراد هست؟انشالله خوب باشین وخرم میبوسمت
میترا
14 دی 92 15:04
بهترین محبتهای پاک تقدیم به دلهای پرمهری که ما را فراموش نمیکنند
مامان آوا
15 دی 92 0:05
سلام عزیزم خوبی؟چه خبرا؟چرا دیگه کامنتهات حال وهوای قبلی رو نداره؟ دلم برای اون روزهات تنگ شده عزیزم
مامان ماهان
پاسخ
الهي فدات بشم دوست گلم ماهان انقدر اذيتم ميكنه كه نگوووووووووووووووووووووودردت بجونم عزيز دلم
مامان محیا
15 دی 92 0:53
بدو برو خصوصی
مامان لي لي
15 دی 92 4:59
حرفاي دلم راهيچ وقت هيچکس نفهميد، شايدروزي مورچه هافهميدند! روزي ک گلويم را ب تاراج ميبرند...
مامان محمدحسین
15 دی 92 23:10
مامان آی سل
16 دی 92 1:25
سلام دوست خوبم..ایشالله که همیشه زندگی اونجور که دوست دارید و بر وفق مردا شما باشد..چرا عکس ماهان عزیزو نمیذارید.دلمون واسش تنگ شده.
بابایی دخمل بلا
16 دی 92 11:03
خانم فاطمه تشریف فرما شدن
مامان آوا
17 دی 92 23:56
سلام عزیز دلم گل نازم کجایی؟ خوبی؟تو نمیایی ولی من میامو وبهت سر میزنم اگه هیچوقت هم نیای بازم میام دلتنگتم
مامان آوا
18 دی 92 2:23
شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند. عشق بورز به آنهایی که دلت را شکستند. دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردند. و بخند که خدا هنوز ان بالا با توست.
مامان آوا
18 دی 92 2:24
──██────(▒)(▒) ──██───(▒)(♥)(▒) ─▄██▄▄█─(▒)(▒) ─── ─── ▄███▄ ─── ──███─███─(▒)(▒) ─── ──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒) ─── ────███───(▒)(▒) ─── ─────── ▀██─██▀ ─── ──────── ██─██─(▒)(▒) ─── ──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒) ─── ──────────▀───(▒)(▒) ─── ────────── -─██▀▀▀█ ─── ──(▒)(▒)──────██▄█──(▒)(▒) ─── ─(▒)(♥)(▒───-──██▀█─(▒)(♥)(▒) ─── ──(▒)(▒)──────██▄▄▄█(▒)(▒) (¸.•´¸.•*´¨) ¸.•´¸.•*´¨) (¸.•´¸.•*´¨) (¸.•´¸.•*´¨) ─── ────────-── -─██▀▀▀█ ─── ──(▒)(▒)──---─ ─██▄█──(▒)(▒) ─── ─(▒)(♥)(▒) ─-----─██▀█─(▒)(♥)(▒) ─── ──(▒)(▒)──────██▄▄▄█(▒)(▒) ─── ─────── ▀██─██▀ ─── ──────── ██─██─(▒)(▒) ─── ──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒) ─── ──────────▀───(▒)(▒) ─── ─── ▄███▄ ─── ──███─███─(▒)(▒) ─── ──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒) ─── ────███───(▒)(▒) ─▀██▀ ──██────(▒)(▒) ──██───(▒)(♥)(▒) ─▄██▄▄█─(▒)(▒)
مامان آوا
18 دی 92 2:24
ای عشق همه بهانه ازتوست
مامان آوا
18 دی 92 2:25
کی گل ناز منو این همه گوشه گیر کرده بگو تا بیام با همین دستام خفه ش کنم
میم مثه محیا
18 دی 92 15:43
واسه ماهان گلم
میترا
19 دی 92 14:47
پس کی میخوای عکس بزاری
مامان آوا
21 دی 92 0:44
سلام عزیزم نینی گپ منتظرتم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 دی 92 2:43
ممنون گلم خيلي جمله آت زيبا بود
مامان ماهان
پاسخ
فداي خواهر گلم بشم من
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
21 دی 92 3:30
الهــــــــــــــــــــــــــــی امین
مامان آوا
21 دی 92 15:32
سلام عزیزم خوبی؟خوشی؟ ماهانم چطوره>خوبه؟ اوضاع واحوالت چطوره؟ دلم برات تنگ شده خیلی بی وفایی خانوم خیلی ناراحتم که مث قبل نیستی
مامان ماهان
پاسخ
الهي فدات بشم عزيزم كه مث هميشه با وفايي عزيزمي بخدا
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 2:32
درانتهای شب نگرانیهایت رابه خدا بسپار و آسوده بخواب که او بیدار است...
میترا
23 دی 92 15:34
به یادت هستم حتى اگر دنیا با تمام بازى هایش بخواهد سرگرمم کند
مامان آوا
23 دی 92 18:29
سلام عزیزم خوبی دوست گلیم دلم برات تنگ شده بود عزیزم چیکارا میکنی؟من که حسابی معده درد دارم عزیزم هنوزم پری نیومده سراغم ولی نی نی هم نیست به نظرت منه پا در هوا چیکار کنم ماهان جونم چطوره؟خوبه؟ چه خبرا؟ همسری چطوره؟ خودت چطورایی؟ بیا بهم سر بزن اینقد کم رنگ نباش دوستت دارم
میم مثه محیا
23 دی 92 23:23
سلاااااااااااااااااااااااام ب لیلای عزیزم خوبی؟ خوشی؟ کجایی دختر؟ خدارو شکر بالاخره پیدا شدی منم یه مدت خیلی کم میومدم نت ماهان گلم خوبه؟ از طرفم دوتا ماچ گنده ازش بگیر
مامان هستی کوچولو
24 دی 92 11:07
الهی آمین ایشالا مشکلات و گرفتاریهای همه حل بشه دوست گلم دوست دارم
مامان آوا
25 دی 92 17:01
سلام عزیز دلم خوبی؟ ماهان جونم چطوره؟خوبه؟ خودت چطورایی؟همیشه میام بهت سر میزنم والی گاها واقعا نمیتونم کامنت بزارم اصن انگاری حوصله م یاری نمیکنه فدات شم دلم برات تنگ شده میبوسمتون
مامان ستاره
26 دی 92 1:00
سلام عزیز دلم ... دستت درد نکنه خیلی لذت بردم عزیزم... التماس دعا
مامان آوا
26 دی 92 2:29
کجایی؟
مامان محیا
27 دی 92 22:08
خصوصی
مامان ستاره
28 دی 92 2:25