ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

بدون عنوان

1392/9/30 23:04
نویسنده : مامان ماهان
307 بازدید
اشتراک گذاری

شب يلدا قدم ارام بردار......

كمي هم احترام ما نگهدار....

تو ميبيني ربابم غصه دار است...

بني هاشم هنوزم داغدار است....

صداي العطش در گوش مانده....

بدنها بي كفن هر گوشه مانده....

شب يلدا تو هم چله نشين باش....

سيه پوش غم سالار دين باش....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

سعیده مامان آرتین
1 دی 92 0:22
بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند. یلدا مبارک
مامان لي لي
1 دی 92 2:01
هوارتا خصوصي
مامان لي لي
1 دی 92 2:06
كامنت هات رو خوندم ليلا تورو قران حرف از مردن نزن خيلي بي مرامي به قران
مادر منتظر
1 دی 92 12:58
ماندگارترین نوا ، آهنگ مهربانی است . زیبایی ، در مهربانی است . پاکترین آرزوها ، در سینه مهربانان است . حکیم ارد بزرگ
میم مثه محیا
1 دی 92 14:44
با وجود این پست دیگه نمیشه شب یلدارو تبریک گفت؟ ماهان عزیزمو از طرفم ببوس
مامان آوا
1 دی 92 16:22
چی بگم دختر بهم بگو حداقل ببینم چی شده واسه هرچیزی یه راهی وجود داره توکل با خدا
میترا
1 دی 92 17:03
سلام خانمی چی شده دلم برات تنگ شده همه برای شما هم برای ماهان جان انساالله بهتر باشید یلدایتان مبارک
مامان محیا
2 دی 92 10:57
خصوصی
مامان آوا
2 دی 92 15:16
سلام عزیزم خوبی؟سلامتی؟ اوضاع واحوالت رو براه تر شد؟ وقت کردی یه سراغی از ما هم بگیر دلتنگت شدیم
مامان محمدحسین
2 دی 92 21:31
مامان آوا
3 دی 92 12:44
__ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
4 دی 92 11:04
سلام عزیززززززززززززززم امیدوارم که خوب باشید یلداتون هم مبارک عزیزززززززززم
مامان هيراد
4 دی 92 17:05
هيچ باراني رد پاي خوبان را از كوچه خاطراتمان نخواهد شست
مامان لي لي
4 دی 92 23:38
به سلامتی خودمون ک خوبیم... ولی همه فکر میکنن خوبی از خودشونه...!!!دوستت دارم دوست و خواهر خوبِ من
مامان لي لي
4 دی 92 23:40
به سلامتي گلم انشالله كه هميشه سلامت باشين....... خير بوده ..... من تمام رمز ها رو يكي كردم شرمندتم دير اومدي گلم اما رمز پست آخر رو تو خصوصي برات ميزارم رمز پست هاي جديد بعدي هم همينه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
5 دی 92 5:45
دو تا چیز که توی چرخش زمین نه تموم میشه و نه تغییر میکنه، یکیش شکوه تولد عیسی مسیحه و یکیش عشق دوست به دوسته! اپم
مامان آوا
5 دی 92 15:01
خوشحالم که اومدی خوشحالم که خوبی به یادتم چون دوستت دارم به فکرتم چون برام عزیزی ناراحتم چون ازم دوری دلم گرفته چون نمیبینمت خوشحالم که سلامتی سلام عزیز دلم خوبی؟وقتت بخیر وشادی قربونت برم تو چطوری؟ ماهم شکر بد نیستیم مراقب خودت باش ماهانم رو ببوس
fafa
5 دی 92 20:15
عزیزم چرا آخه مگه چی شده که باز دردات شروع شده تو که عمل کردی آخه منم میترسم دعا کن برام فعلا خدارو شکر بهترم اما دکترم گفت این یه درمان موقته تا بعد زایمانت
ازاده
6 دی 92 0:11
امیدوارم روزهای خوب و شادی پیش رو داشته باشید و مشکلتون برطرف شده باشه
امیرحسین کوچولو نفس ما
6 دی 92 1:31
الهی قربونت بشم عزیزم.فدای مهربونی هات....خوبی؟ماهان عزیزم خوبه.؟بد جوری سرما خوردیم.هر سه تاییمون...کلیه هامو چشمهام دردشون وحشتناکه.....انقدر حالم بد بود و امیرمم بدتر که حتی نمیتونستم پاشم یه چیزی بدم بچم بخوره فقط بغلش کردم و هر دوتامون گریه....تا همسرم از سرکار اومدو بهمون دارو داد و یکم بهتر شدیم...ولی همچنان سرما خوردگی ادامه داره حالم که بهتر شد آپ میکنم.قربون محبتت که بفکرمونی عزیزدلم.یک دنیا بوووووس برای مادر و پسررررر.
مامان آوا
6 دی 92 13:20
دیدی آخر خلاصه شدیم در چند خط نوشته وخاطره ای مبهم دیدی آخر ساعت خواب ماند وکودکی هامان را بردند دقیقه های سرد بلوغ حالا باز بیا تکرار کن که از تولد ثانیه ها نمی هراسی وهنوز آسمان وسعت دارد برای پرواز بادکنکهای آبی این قطعه رو یکی از بچه های زمان دانشگاهم برام سالها پیش گفته بود ولی نمیدونم که کامل هست یانه ولی تقدیمش میکنم به تو تو که داری از دیده ی من حذف میشی ولی جات هنوز توی قلب من هست
رومینا
7 دی 92 11:38
سلام خوبی مامان ماهان . از نوشته هات مشخص بود که زیاد خوب نیستی . چند بار به وبلاگ ماهان جون سر زدم ولی دیدم که مثل قبل نیستی . همیشه ما رو از کامنتهای پر محبتت خوشحال میکردید . امیدوارم که زودی اون نشاط و خوشی تو زندگیتون بیاد . ووجود ماهان جون به نظر من شیرینترین خوشی زندگی هست . می بوسمتون
مامان لي لي
8 دی 92 2:03
مامان آوا
8 دی 92 10:58
خصوصی
مامان آنیتا
8 دی 92 12:00
سلام لیلا جونم...خوبی؟؟؟ماهان عشقم چطوره؟؟؟؟
مامان آنیتا
8 دی 92 12:02
عزیزم من هرروز میام بهت سر میزنم ولی هیچ خبری ازت نیست کلی نگران میشدم به خدا....تا اینکه دیروز اومدی و برام کامنت گذاشتی...بابا منم نگران میشم خوب یه خبر بده از خودت عزیزم
مامان آنیتا
8 دی 92 12:02
دلم برا ماهان جونم یه ریزه شده...کلی ببوسش
مامان امیرعلی
9 دی 92 7:21
سلام عزیزم خوبین؟ خدا بد نده .... شرمنده دیربهت سر زدم والله گرفتار بودممم ... حالتون خوبه؟ ماهان جون خوبه؟ ایشالا غم همیشه پشت درهای بسته خونتون باشه
مامان هيراد
9 دی 92 8:31
مرسي سرزدي گلم خوشحالم كردي ماهان جونو
fafa
10 دی 92 16:50
عززززززیزم چی بگم تو خوبی؟ مشکلاتت برطرف شد؟ برا کلیت چیکار کردی باز؟
میترا
10 دی 92 17:06
گلم دادم بازم میدم[گل ] خصوصی
مامان امیرعلی
10 دی 92 18:30
خاله جونم آپیدمممممممممممممممم
مامان آوا
11 دی 92 1:41
سلام لیلا جون اومدم نت کجایی؟