ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

خداياشكرت

1392/9/12 2:26
نویسنده : مامان ماهان
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستاي عزيزم

خدارو شكر براي داشتن دوستاي گلي مثل شمااااااااااااااااااااااااااااا

من امشب هزار بار خدا رو شكر كردم كه عزيزاني مثل شما رو دارم وقتي ادم تو بي پناهي ها و دل

 خستگي ها شما رو داره ديگه غمي نداره تواين مدت خيلي غصه داشتم خيليييييييييييييي

ولي شماها منو تنها نذاشتيد من فقط ميتونم بگم دوستون دارم و تك تك تون رو از دور ميبوسم

وبهترين ها رو براتون از خدا ميخوام فداتون

تشكر ويژه

واز لي لي عزيزم براي پست زيباييي كه برام گذاشت و با پيامك هاش منو تنها نذاشت ممنونم

از عزيزترينم مژده جونم كه نهايت لطف رو در حقم داشت ممنونم و بهش ميگم مژده جونم و لي لي جونم

 هيچ وقت فراموشتون نميكنم ممنونم از مهربونيتون

 

 

 

درتاریکی بی آغاز و پایان
دری در روشنی انتظارم رویید
خودم رادر پس در تنها نهادم
و به درون نهادم
اتاقی بی روزن تهی نگاهم را پر کرد
سایه ای در من فرود آمد
و همه شباهتم را در ناشناسی خود گم کرد
پس من کجا بودم ؟
شاید زندگی ام در جای گمشده ای نوسان داشت
و من انعکاسی بودم
که بی خودانه همه خلوت ها را به هم می زد
و در پایان همه رویاها درسایه بهتی فرو می رفت
من در پس در تنهامانده

از سهراب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 آذر 92 2:30
عزیزم خیلی خوشحالم که برگشتی هر چند که نفهمیدم چی شد رفتی و چی شد برگشتی اما برام این مهمه که دوست خوبم بازم امده و عکسهای خوشگل گل پسری رو اپ کرده همین که در دلم باشی غمی نیست بمان چون ماندنت چیز کمی نیست
مامان ماهان
پاسخ
مرسي خوشگلم
مامان لي لي
12 آذر 92 8:59
ليلا جونم اول از همه من هيج كاري برات نكردم ......... دوماً تو خواهرمي عزيزمي....... اميدوارم جز لبخند هيچي رو صورت زيبات نياد ماهانيم و ببوس
مامان ماهان
پاسخ
قربون خواهر گلم
مامان لي لي
12 آذر 92 9:00
صحبت ازفاصله نیست!صحبت ازمهرووفاست شايداين فاصله ها،محک عاطفه هاست!
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
12 آذر 92 9:06
خیلی خوشحالم که برگشتی لیلا جوووووووونم دیگه نرییییییییییییییییییییییییا دوستم [پاسخالهي فدات شم ]
میترا
12 آذر 92 13:37
خانمی خیلی خوشحال شدم که امدی هر روز به وبلاگت سر میزدم و تغییری در ان ایجاد نمیشد ناراحت بود. دوستی که انقدر با معرفت و هرروز به وبلاگ دوستان سرمیزد دیگه خبری ازش نبود ناراحت بودم
مامان ماهان
پاسخ
مرسي تو رو خدا زمينه وبت رو تغيير بده
fafa
12 آذر 92 18:49
تو این دنیا کی غریب و بی پناه نیست؟ اگه مثل من تو غریبی و دوری از خانوادت زندگی میکردی چی میگفتی؟ پناه ما اول خدا ست و امیدمون هم همسر و بچه هامون
مامان ماهان
پاسخ
خوب گلم منم دور از خانواده ام هستم تو شهري كه فكرشم نميكردم بيام