ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

عكس هايي پر از خاطره

1392/9/12 2:06
نویسنده : مامان ماهان
357 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 تو اين عكسها پنج ماهه بودي عشق مامان

 

 

 

 

 اينجا چهار ماهه بودي مامان فدات بشه

 

 

 

سه ماهه بودي فدات شم گل پسملم

 

 

 سومين روز تولدت

 

 

هفت روزگي ماهان جونم كه داشت ميرفت سنجش شنوايي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

امیرحسین کوچولو نفس ما
12 آذر 92 3:18
جونم ماهان زیباااااااا.کلی کیف کردم از دیدن عکسهات عزیز دلم دیگه چیزی به تولدت نمونده،بازم میگم تولدت هزاران بار مبارک.الهی همیشه سالم سلامت باشی زیر سایه پر مهر خدا و پدر و مادر مهربونت
مامان ماهان
پاسخ
وااااااااااااااااااااااااااي مرسي خالهههههههههههه شما اولين نفر بوديد
امیرحسین کوچولو نفس ما
12 آذر 92 3:28
آخه تو چقدر ماهی مامانی.شما که ماهی و ماهان ماهی هم واقعا اسم برازنده ای یه واسه گل پسر بوووووووس
مامان ماهان
پاسخ
واااااااااااااي كه چقدر تو خوبي عزيز دلم ممنونم
امیرحسین کوچولو نفس ما
12 آذر 92 3:29
دوم و سوم هم خودمم
امیرحسین کوچولو نفس ما
12 آذر 92 3:44
راستی اون سبزه که ماهان جونم توش خوابیده گهوارس دیگه نه؟عجب چیز خوبیه.کلا گهواره برام تجربه شد دیگه،که به همه توصیه کنم.کاش برای امیرم خریده بودم.بخدا همه سیسمونی بیخودیه.و خیلی از وسایل اصلا استفاده نمیشن.بعضی ها تخت بزرگ سال میخرن و تا چند سال تخت باید خاک بخوره و کلا واسه بچه هم تکراری میشه و دیرتر تو تختش میخوابه ولی اگه با خودش آدم تخت بخره بیشتر تشویق میشه که توی تخت خودش بخوابه... جیگملمو ببوس
مامان ماهان
پاسخ
اره فدات شم گهواره اس من تور و مشتقاتشو ور داشتم كه پسرم راحت باشه اره گلم واقعا چيزي كه به كار نياد لزومي نداره من براي عيد ميخوام براش سفارش بدم همه چي چون واقعا نوزادي چيزي به اون صورت به كار ادم نميادو فقط خودمونو خسته ميكنيم
مامان لي لي
12 آذر 92 9:01
اي جان عسل من عاشقتتتتتتتتتتتم 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
مامان ماهان
پاسخ
مرسي قربونت بشم من
مامان لي لي
12 آذر 92 9:03
شمارش معكوس واسه تولد يك سالگي گل پسري آغاز شد ☝✌.........✋👐 الاهي فداي تو بشم من
مامان ماهان
پاسخ
اره خواهر عزيزم
مامان لي لي
12 آذر 92 9:04
💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞واسه ليلا جون خودم
مامان ماهان
پاسخ
مرسي گلم فدات شم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
12 آذر 92 9:04
ای جوووووووووووووووووووونم خوشگلم خیلی قشنگ بود لیلا جوووووون خصوصی رو هم چک کنید لطفاً
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
12 آذر 92 9:05
لیلا جون این رمزی که فرستادی واسه همون پسته کابوسهای شبانست گلم ؟؟؟؟؟؟؟ آخه من اون پست رو خوندم و نظر هم گذاشتم برات عزیززززززززززم
مامان ماهان
پاسخ
اره فداااااااااات شم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
12 آذر 92 9:06
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بازم یادم رفت خصوصی بزارم گلم
میترا
12 آذر 92 13:39
ای جان چقدر کوچولو بوده .وزنش چقدر بوده؟
مامان ماهان
پاسخ
3300
مامان ستاره
12 آذر 92 14:45
ای جان چه داماد خوشگلی ... دامادم الان خیلی بزرگ شده ها قربونش برم .... خدا رو شکر که اومدی عزیز دلم .... بوس
مامان ماهان
پاسخ
سلام اله پس علوس من كوووووووووووووووو
مامان محمدحسین
12 آذر 92 17:41
همشون خوشمل خوشمل بودن..... خیلی خوشمل....
مامان ماهان
پاسخ
ميسي خاله
fafa
12 آذر 92 18:51
ای جونمممممممممممممممممممممم وای خدا نیگاش کن چه کوچولو بوده ای جووووووون خیلی ذوقم کرد دیدم عکساشو عزیزم اسم فعلا عرشیا-آراد-سپهر- مد نظرمونه اگه اسمای خوشکل و با معنی سراغ داری بهم معرفی کن راستی اشکالی نداره به وب دوستات که تو لینکت هستن سر بزنم و دعوت کنم بیان وبم ؟
مامان ماهان
پاسخ
نه عزيزم چه ايرادي داره دوستام انقد گلن مثل خودت كلي خوشحال ميشن
مامان یاسین
12 آذر 92 21:15
سلام زمان خیلی به زودی در گذر هستش خیلی زود ماهان کوچولو واسه خودش مردی میشه عکساش هم خیلی خوشکل شده زنده باشه
مامان ماهان
پاسخ
اره دوست عزيزم واقعا همين جوره
مامان آی سل
13 آذر 92 1:06
سلام فخدا رو شکر دوباره اومدین و همه چیز خوبه..بازم بهمون سر بزنید.بوس واسه ماهان جون
مامان ماهان
پاسخ
ميام پيشت عزيزم
رومینا
15 آذر 92 17:31
ای جونمممممممممممممممم عزیزم . این اخرین عکس رو که دیدم یاد رادوین افتادم اخه 3 ماهه باردار بودمم رفته بودم مشهد بعد عین همین لباس رو برای رادوین خردیدم
مامان ایمان
23 آذر 92 18:45
عزیزم تولدتتتتتتتتتتتتتت مبارکککککککککک خیلیییییییییی نازییییییییییی
مامان مبینا
5 دی 92 9:21
سلام دوست خوبم خوش حال میشم به منم سر بزنید
مامان آوا
7 دی 92 0:13
سلام عزیزم اومدم نی نی گپ
علی
21 دی 92 22:12
سلام چه وب نازی داری حیف نیست در وبلاگتون از شکلک استفاده نمیکنید خوشحال میشم که به وبم بیایید واز شکلکام استفاده کنید تا وبتون خوشمل تر والبته زیبا تر ورویایی بشه من منتظر حضورت گرمتون در وبلاگم هستم وخوشحال میشم نظرتونم درباره ی وبم بدونم پس من منتظرم