ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

هيراد جونيييييييي ومهران جونم

1392/9/12 3:15
نویسنده : مامان ماهان
241 بازدید
اشتراک گذاری

دوست عزيزم مامان هيراد جون فكر كنم علت قالب وبت باشه كه باز نميشه اون قلبهاي گوشه وبت

نميدونم ولي از راهي بگي اومدم باز نميشه اگه زحمتي نيست سعي كن اون قلبهارو ورداري ببينيم مال اونه

چون با وب ميترا جونم مامان مهران جونم مشكل پيدا كردم از وقتي زمينه وبش تغيير كرد چون حسابي

 شرمنده تون شدم ممنونم در هر صورت پيش من مياييدخجالتخجالتخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

میترا
12 آذر 92 13:41
سلام نمیتوانی به وبلاگم سر بزنی ؟
مامان ماهان
پاسخ
نه حسابي اشكم دراومده گلم
مامان لي لي
12 آذر 92 18:35
امتحان گواهینامه داشتم سرهنگ پرسيد:دورزدن كجاممنوعه؟گفتم توعالم رفاقت...لبخند زدوگفت:پياده شو قبولي...؛چون عاليه همديگرو دور نزنيم !
مامان ماهان
پاسخ
الهي قربونت بشم تو جمله هاتم تكهههههههههههههههههههه
fafa
12 آذر 92 18:52
عزیزم مشکل احتمالا از سیستم شماست من الان هم وب میترا و هم وبت هیراد دردونه رو باز کردم کامل بااز میشه
مامان ماهان
پاسخ
بله مشكل وب منه
فریده
14 آذر 92 12:09
سر بزن
مامان هيراد
15 آذر 92 18:37
سلام عزيزم قالب رو عوض كردم و بك گراند رو ببين ميتوني به ما سربزني
میترا
15 آذر 92 18:51
عزیزم تونستی بیای وبلاگم چند روزی قالب وبلاگ را عوض کرده بودم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان هيراد
21 آذر 92 17:08
وقتي چترت خداست بگذار باران سرنوشت هرچه ميخواهد ببارد
مامان آوا
9 دی 92 0:46
سلام فردا صب ساعت 10میام نی نی گپ اگه نتونستی یه ساعت خاص بزار بهم بگو