ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

روز مراسم شيرخوارگان

1392/8/17 22:30
نویسنده : مامان ماهان
859 بازدید
اشتراک گذاری

عكس ماهي و بابا جونش صبح ساعت 7.5به طرف حسينيه راستي بابا حواسش نبود و داشت

ميفكريد منم عكس گرفتم  عكس بالايي مال موقعيه كه به زور از خواب بيدارت كردم و تو هم

حسابي شاكي بودي دو سه قدم رفتي و افتادي

 

ماهي يادم رفت اين عكست رو از اين وارونه بودن نجات بدم منو ببخش

الهي فدات شم خوابت برد ولي براي لالايي خوندن بيدارشدي و اونجا نتونستم ازت

عكس بگيرم چون واقعا داشتم از شدت گرما تلف ميشدم

برگشتيم

رفتيم گشتي زديم و زير بارون خيلي حس خوبي داشت و تو هم دوست داشتي اينجوري سر

بكشي بيرون و بارون بزنه رو صورتت عزيزم

بعدظهر هم رفتيم بيرون كلي خوش گذشت بارون هم مي باريد و تو عزيز دلم خيلي دوست داشتي

هوا تاريك شده بود هنوز ساعت 5بود

 

امشب انقد برام حرف زدي كه نگو يه جوري تعريف ميكردي احساس ميكرديم يه چيزي شده

وماخبر نداريممتفکرمتفکرمتفکرمتفکرمتفکر

جوراب هاتو مشاهده كن چقدر تميزن انقدر كه شيطوني خرست كه خيس بود

تازه شسته بودم گذاشتم كنار بخاري خشك بشه ولي تو با پاهاي كوپولي خواسته بودي

 بكشيش كنار وانقد ماليده بودي بهش جورابهاتو از اخرهم متاسفانه موفق نشده بوديافسوس                  

چون از بخاري واقعا ترسوندمت تا ميري جلو ميگي اوف ات حالا اينجا بهت ميگم

چرا جورابهاتو كثيف كردي ميذاري گردن باباي بيچاره و ميگي بابا ات وكلي خارجي درهم برهم

وقتي كار بدي ميكني انقد توضيح ميدي و دستات رو تكون ميدي كه ديگه ميخوام فداااااااا.......

راستي اون گوشه تصوير بابا جوني رويت ميشهخنده

 فداي قدم هات بشم نازنينم گل پسرم

 

خوب نفسم من كي توضيح خواستم اشكالي نداره افتادي فدات بشم نگران نباش

راستي اخر مراسم هر كي دلش ميخواست ميرفت عكس ميگرفت و دو سه روز ديگه

پسش ميدن با اينكه حسابي شلوغ شده بود و دلم رضا نبودبردمت حالا ببينيم چي از اب

 در مياد اگه خوب بود اسكنش ميكنم ميزارم تو وبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (156)

مامان لي لي
17 آبان 92 23:09
وأي قربونت برم ماهان جونم من الاهي
عزيز دلمي خاله جوني
چقدر تو لباس سقا خوشگل تر شدي، واسه من و اوايي هم دعا كردي😘😘😘



ممنونم خاله عسيس فرشته ي مهربوون
اخه يه لحظه فكر كن از يادم رفته باشي بعد ديگه ميفهمم كه ارزش دوستي ندارم الهي فدات بشم
مامان لي لي
17 آبان 92 23:11
قربون جورابات برم كه كثيفشون كردي بده خودم برات بشورم نفسم🌺🌺🌺🌺

عزيز دلمي گردش خوش گذشت؟؟ از بس كه آقايي تو گل پسر
مثل خودمي عزيز دلم منم عاشق بارونم به خصوص اينكه از تو شيشه ي ماشين سرم و بيارم بيرون و بارون بخوره رو صورتم


وايييييييييي خدا نكنه خاله
حسابي جات سبز بود مرسي خاله فرشته مهربوون يه دونه اي بخداااااااااااااااااااا
مامان لي لي
17 آبان 92 23:15
دست ماماني درد نكنه كه خرس پسملم و شسته
آفرين به تو كه ميدوني بخاري اُ ف ميكنه آوا كه من و كشته هرچيزي رو كه بش ميگم اُف امتحان ميكنه و اما بازم با پرويي ميره سراغش😭😭😭😭😭


اييييييي جونم دخترمون شجاعه دردش به جونم
مامان لي لي
17 آبان 92 23:17
چند تا خصوصي🌸🌸🌸🌸
مامان لي لي
17 آبان 92 23:33
عزيز دلمي تو دنياي واقعي آدما از روي ظاهر با هم دوست ميشن و براي سوإستفاده و.... تازه يك درصد ام دوست واقعي پيدا نميشه أما تو دنياي مجازي بدون ديدن ظاهر آدما بأهم دوست ميشيم و دوستاي واقعي پيدا ميكنيم كه دلتنگ هم ميشيم نگران هم ميشيم و.... دوستت دارم💜💜💜💜💜
مامان لي لي
17 آبان 92 23:46
خصوصي داري زياد🌺🌺🌺
مامان لي لي
17 آبان 92 23:54
ببخشيد خواهري طولاني برات تو چندتا خصوصي نوشتم ، مرسي كه من و قابل دونستي ميبوسمت گلم😘😘😘😘
مامان لي لي
18 آبان 92 0:02
فدات بشم خواهر خوبمممممم🌺🌺


خدااااااااا نكنه گلم
مامان لي لي
18 آبان 92 0:05
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺خصوصي
مامان لي لي
18 آبان 92 0:15
خصوصي💖
مامان لي لي
18 آبان 92 0:19
قربونت برم مهربون كه نگرانم شدي خصوصي برات نوشتم🌸🌸🌸🌸
مامان لي لي
18 آبان 92 0:24
ببوسش به خدا منم همين حس و بهت دارم 😘😘😘😘 عزيزمي ديگه برو دربست بچسب به ماهاني جونم
امیرحسین کوچولو نفس ما
18 آبان 92 2:17
قربونت بشم ماهان خوشتیپم.هزار ماشاالله.قربون اون حرف زدن خارجیت معلومه پس زود زبون باز میکنی.ماهان گلی خیلی شبیه بابایی هستی.چه خوب که شما رفتید مجلس علی اصغر.همیشه به گردش.


اره خاله همه ميگن شكل بابام دارم
مامان لي لي
18 آبان 92 3:28
بادبادك،،،
با اينكه ميدونه زندگيش به نخي بنده...
بازهم تو آسمون ميرقصه و ميخنده...
هميشه بخند و نگران نباش و بدان كه نخ زندگي آت دست خداست...
بهترين هارو براي تو دوست عزيز و عزيزترين هات از خدا خواستارم💖


واييييييي خواهرم چقد كه تو خوبي و چه زيبا نوشتي
مامان محیا
18 آبان 92 5:03
وای چقدر پست داریمیگم چقدر ماهی شبیه باباشهخدا این علی اصغر کوچولورو حفظ کنهمیگم برو خصوصی


مرسي خاله جون اره شكل بابايي دارم
مامان آوا
18 آبان 92 9:04
سلام نازنینم
الهی قربونت بشم
مراسم شیرخوارگان چطور بود؟ عزیزم؟انشالله که قبول باشه وبه حق این روز عزیز ماهانم وهمه کودکان معصوم خوب وخوش وسلامت باشن ودر زیر سایه پدر ومادر شون بزرگ بشن



مرسي گلم براتون دعا كردم مراسم !!!!!!!!!!!!!..........خوب بود ....
مامان طاها
18 آبان 92 10:08
حضرت علی اصغر نگهدارت باشه عشق خاله.
عکسهاتم واقعآ قشنگ بود.


مرسي خاله خوب و مهربونم
مامان محیا
18 آبان 92 14:24
میدونی چ ناشکری کردم اینه که همدمی ندارم دوستی ندارم ولی این همه نظر ودلداری خدایا منو ببخش .خوشحالم که دوستانی دارم که همراه و همراز من هستند دلداریم میدن همزبونن .بااینکه رودررو همدیگر رو ندیدیم ولی از حال هم باخبریم از خوشحالی هم لذت میبریم واز ناراحتی هم غمگین میشم خدایا شکرت تو را سپاس میگویم
مامان لي لي
18 آبان 92 19:22
واي نگو منم لباس نخريديم آخه لباسا مزخرف شدن و الكي گرون 😭😟


اره واقعا يه پالتويي بود عين گوني 130تومن واي به حال اوني كه بپوشه
مامان لي لي
18 آبان 92 19:23
هميشه به خريد و....
ببوس ماهانم و😘
مام خوبيم قربونت برم😉


مرسي مهربونم
مامان لي لي
18 آبان 92 19:28
واي چه جمله ي قشنگي من به جاي ارامش دلم ميخواد پا بكوبم و يكي باشه هرچي دلم ميخواد و برام بخره😟😭😟😭😟😭




واي خواهري مردم از خنده
اي گفتي.........

مامان محیا
18 آبان 92 19:30
ممنون لیلاجون از احوال پرسیت تا دیشب هم حالم خوب نبود ولی امروز صبح خیلی بهترم .به خاطر سرمی بود که زدم خیلی حالمو بهتر کرد .باور کن وقتی احوال پرسی هاتونو میبینم بهتر میشم این همه دوستی جونی هایی دارم که به یادم هستند و از ناراحتیم ناراحت اند .امیدوارم که همیشه شاد وخوشحال باشید


خدارو شكر كه بهتري عزيزم
میترا
18 آبان 92 20:27
ای جان چه خوابی رفته

مامان یاسین
18 آبان 92 21:19
سلام ماشالا هزار ماشالا چه قد خوشکل شده تو لباس سقا ایشالا حضرت علی اصغر همیشه حافظش باشه
چه قد خوب میشد عکس خودتون هم میزاشتین
همیشه به گردش و تفریح خوش بگذره

مرسي عزيزم كجايي بابا دلمون پوسيد گوشيت در دسترس نبود پنج شنبه ديدم نيستي گفتم زنگ بزنم تواين روزها براي ياسين دعا ميكنم عزيزم

مامان محیا
18 آبان 92 22:16
خصوصی
مامان آوا
18 آبان 92 22:19
بدو بیا آپم
مامان محیا
18 آبان 92 22:48
برو خیصوصیبا خنده برو
مامان لي لي
18 آبان 92 23:14
اي جان بيا خصوصي🌺
مامان لي لي
18 آبان 92 23:54
ببخشيد اوا اذيت ميكردم
لباس تنش كردم ببرتش دمه هيئت


خواهش ميكنم خواهري
مامان لي لي
18 آبان 92 23:55
ببخشيد حالا بيا خصوصي🌸🌺🌸🌺


چشم
مامان محیا
18 آبان 92 23:58
قربون اون خنده هات برم البته جدی بودنت هم دوست داشتنیه


فداي تو گلم
مامان آرتین
19 آبان 92 0:35
التماس دعا
ازاده
19 آبان 92 1:29
عزیزم امیدوارم در پناه خضرت علی اصغر همیشه تندرست باشی.عکس ها خیلی خوب شدن


امين ممنون بابت دعاي خوب و قشنگت خاله
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 آبان 92 1:30
هزارتا بوس لپ کشانی برای مادر و پسر مهربون و دوست داشتنی........


واي مرسي خاله
مامان لي لي
19 آبان 92 1:35
عزيز دلم منظورت و از كامنت آخر نفهميدم😟
مامان لي لي
19 آبان 92 1:36
بيا خصوصي🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 آبان 92 2:51
فدات بشم اگه با ماشین بزنی که قطعا توی پر پشت شدنش هیچ تاثیری نداره فقط ضخیم تر و محکم تر میشه.الان دیگه کوتاه نکن بذار بعد از عید الان هوا سرده امیرحسین مهرماه کچل شد


ممنونم گلم منتظر جوابت بودم باشه حتما
مامان لي لي
19 آبان 92 3:13
خصوصي داري🌻🌻🌻🌻
nira
19 آبان 92 9:25
عزیزدلم چه با اب و تاب هم تعریف می کنه
خدا حفظت کنه شیرین زبون
مامان ماهان پیغام خصوصی دارین


واي خاله كجايي كه درددل زياد دارم برات
مامان محمدحسام
19 آبان 92 9:40
سلام مامان ماهان عزيزم
ممنون كه به من محمدحسام هم سرزدين عزيزم ايشالله كه گل پسري زودتر سرپا ميافته ولا محمدحسام كه خيلي كم سينه خيز و چهاردست و پا ميرفت و علاقه شديد به راه رفتن داشت كه باباييش هم خيلي باهاش ورميرفت كه بالاخره سرپا افتاد حالا هم كه حسابي شيطون شده و مدام بايد دنبالش بگرديم


اي جانم خدا ببخشه خيلي دوست داشتم ماهان هم زود راه بره
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
19 آبان 92 9:41
ای جونننننننننننننم ماهانی چقدر نازه تو این لباسا انشالله که همیشه سلامت باشی عزیزه دلم
شما خوبید دوشتم بهتر شدید عزیزم


مرسي عزيز دلم خوبم
مامان محیا
19 آبان 92 13:24
خصوصی داری لیلاجون
مامان هستی کوچولو
19 آبان 92 14:45
عزیزم خدا حفظ کنه ماهان جونمو چقدر ناز شده تو لباس سقا، برای ما هم دعا کنید.


ممنون خاله حتما
ال آی سفیدبرفی وعلی سفیدبرفی
19 آبان 92 15:01
سلام
چه عکسهای خوشگلی .خاله فدات بشه .چه چپیه ای هم بسته .
چند مدته سرم درگیر درسهای علی و مدرسه خودمه و از طرفی هم ال آی و شیطنت هاش.
حق داری . مثل تابستون نمی تونم بیام به وب .
ولی از پیغام هات ممنونم که باز شما ما رو فراموش نکردید .


انشاالله موفق باشيد عزيزم بچه ها مهمترن
مامان امیرعلی
19 آبان 92 15:08
هزار ماشالله به این ماهان جونم چقد ناز شدی خاله . فدات بشم که خوب توضیح میدی واسه مامانی .


مرسي خاله نازم
ارمیا مسافر کوچولو
19 آبان 92 15:12
سلام سلام

بابا ای ول به وفای شما که وقتی پیغامتون رو دیدم کلی ذوق کردم که ما رو فراموش نکردی


قربون فسقلی شما برم که با اومدن محرم سربند اینا بسته .

چه با هیجان هم تعریف میکنه


واي مگه ميشه شمارو فراموش كنم دوست عزيزم
ممنونم بابت لطفتون به ماهان
مامان لي لي
19 آبان 92 15:45
وااااااااي سه ساعت نوشتم پاك شد😟
مامان لي لي
19 آبان 92 15:47
مرسي از لطف و محبت بي مثال آت به من و اوا
و ممنون از كامنت هاي پر مهرت
خواهري يه تشكر ويژه كه رفتي وب ستاره و كامنت گذاشتي😘


خواهش ميكنم شما خيلي برام عزيزيد
مامان لي لي
19 آبان 92 15:48
واي وقتي بم گفتي تو دلم گفتم عجب ساده اي بودي تو خواهر كه......
مامان لي لي
19 آبان 92 15:49
تابلوإ ديگه ديدي چند شبه نيست اونجا
غزاله
19 آبان 92 15:52
ای جانم چه ناز شده تو این لباس.ایشالا همیشه تو مسیر امام حسین باشی عزیزم.به نظرم تو اینده سخنگو بشه.


مرسي خاله جون اره درسته شايد
مامان هيراد
19 آبان 92 16:04
سلام عزيز خاله
ان شاء الله خدا براي بابا و مامان حفظت كنه
خيلي ماه شدي


سلام عزيزم نميدونم چرا وبت اصلا مطالبش نمياد هرروز بهت سر ميزنم ببين مشكل از كجاست
مامان لي لي
19 آبان 92 16:39
یادت زیباست...
ببین اگر خودت بودی چه غوغایی میشد


مرسي خواهر گلم
مامان آدرینا
19 آبان 92 19:01
سلام مامان ماهانماشالله ماهان جونی بزرگتر شده میبوسمش خیلی نازه عزیزیم[h
مرسي خاله
مامان محیا
19 آبان 92 21:37
خصوصی داری
مامان لي لي
19 آبان 92 23:35
مرسي خاله جوني كه تو مسجد هم به ياد ما بودي، مرسي كه رفتي عكس ها رو ديدي،
ماماني هميشه عزيز مايي، چرا حسودي
نگو خواهري شما جاي خود داري😘


ممنونم عزيزم كه دوسم داري چون من بدون شما دوستاي گلم دلم ميپوسه
مامان لي لي
19 آبان 92 23:54
من بي نهايت با اين جمله موافقم💜💜💜💜 مرسي خواهر عزيزم
مامان ستاره
20 آبان 92 0:40
ممنونم عزیزم که به وبم سر می زنی ... خدا پسر گلتو برات نگه داره الهی ... داماد بشه ولی قول بده مادرشوهر خوبی باشی خخخخخخخخخخخخخخ واي خداي من چه افتخاريقول ميدم باشه حتما واي الان من مادرشوهرم
مامان ستاره
20 آبان 92 0:45
با اجازه لینکت کردم تا دوستای نی نیم زیاد بشن ماشاالله منم شمارو لينك كردم
مامان لي لي
20 آبان 92 2:14
ماماني يه عكس از خودت بزار ببينم من عكس چندتا از دوست هارو كه ديدم با تصورم زمين تا آسمون فرق داشتن ميخوام تورم ببينم البته اگه دوست داشتي😉
میم مثه محیا
20 آبان 92 14:48
ماشالله،هزار ماشالله ب ماهان گل عزیز خاله چ ماه شدی قبول باشه انشالله در پناه خدا و یاری امام حسین همیشه حسینی بمونی
مامان ماهان
پاسخ
واي مرسي خاله ان شاالله محيا جونم هم در پناه امام حسين (ع)سلامت باشه
میترا
20 آبان 92 16:55
سلام خوبی چه خبر ماهان جان خوبه؟ از طرف من بوسش کن
مامان ماهان
پاسخ
ممنونم عزيز دلم شما خوبيد
رومینا
20 آبان 92 19:03
قربونت بشم عزیز دلم . خیلی گل پسر ه نازیییییییییییییی هستی . مراسم شیرخوارگان قبول باشه . ممنونم عزيزم خدا روشكر بهتر شدي
مامان ستاره
20 آبان 92 23:22
سلام عزیزم .... دامادمو بزار تو فریزر تا دخملم به دنیا بیاد ...... ای جانم فدای ادا اصولات بشم من ... (شوخی - اصولا آقایون از همون بچگی برای کاراشون دنبال توجیح می گردن و خلاصه یه جوری سر هم می کنن ). ......
مامان ماهان
پاسخ
اره واقعا داره تمرين ميكنه
mamane m@ni
21 آبان 92 0:47
مامانی چه خوب کردی گل پسری رو بردی مراسم شیرخوارگان حسینی ماهان جونم منم مثل شما عاشق بارونم قربون قدم های کوچولوت برم
مامان ماهان
پاسخ
مرسي خاله جون بابت كامنت پر از محبتت
مامان محیا
21 آبان 92 2:04
خصوصی گلم
مامان لي لي
21 آبان 92 4:24
'یه کلاف تو در تو یه دنیا گره یه دل گرفته.. با هم باشیم با هم باشیم تا باز بشه گره ها با هم باشیم تا باز بشه دلهای گرفته تا آسمون دوستی ها صاف بشه و بهاري.....
مامان ماهان
پاسخ
مثل هميشه عالي نوشتي
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
21 آبان 92 9:30
لسلا جان اون نظر قبلیو تائید نکن می خواستم خصوصی بزارم یادم رفت دوستم چشم حتما
مامان لي لي
21 آبان 92 12:40
خصوصي🌷🌷🌷
مامان محیا
21 آبان 92 15:42
پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر چون شیشه عطری که درش گم شده باشد... السلام علیک یا اباعبدالله
مامان ماهان
پاسخ
السلام علیک یا اباعبدالله
مامان لي لي
21 آبان 92 17:34
مرسي فدات شم بووووووس😘
مامان آوا
22 آبان 92 10:33
سلام نازنینم خوبی گل من ازاینکه گفتی خوب وبهتر شدی خیلی خوشحالم ولی همیشه باید اینجور باشی وتلقینات یادت نره عزیز قلبم ماکه امروز چنان بارونی در حال باریدن که نمیتونیم از خونه بیرون بریم برای تو وبرای همه دوستان نی نی وبلاگیم وبرای همه ی عزیزانم توی این روز عزیز دعای سلامتی وبهروزی دارم در پناه حق باشی دوست نازنینم امروز هم اينجا حسابي بارونيه گلم
مامان آوا
22 آبان 92 16:44
دوباره سلام دلمان حسابی برایتان تنگ تنگ شده کجایین؟خوبین؟سلامتین ماهان ماهی چطوره؟خوبه؟ سلام قربونت بشم ممنونم الهي من فداي دوست گلي مثل مژده جونم بشم
مامان محیا
22 آبان 92 22:58
برو خصوصی عزیزم
مامان لي لي
23 آبان 92 0:53
مترسک را تفنگ دادیم تا مزرعه را حفاظت کند اما وقتی فهمید قدرت دست اوست 
اربابمان شد . . . مرسي عزيزم كه اومده بودي پيشم واقعا اون لحظه تك تكتون و دعا كردم خواهري😘😘😘ببوس ماهاني رو
مامان آوا
23 آبان 92 15:26
─██────(▒)(▒) ──██───(▒)(♥)(▒) ─▄██▄▄█─(▒)(▒) ─── ─── ▄███▄ ─── ──███─███─(▒)(▒) ─── ──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒) ─── ────███───(▒)(▒) ─── ─────── ▀██─██▀ ─── ──────── ██─██─(▒)(▒) ─── ──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒) ─── ──────────▀───(▒)(▒) ─── ────────── -─██▀▀▀█ ─── ──(▒)(▒)──────██▄█──(▒)(▒) ─── ─(▒)(♥)(▒───-──██▀█─(▒)(♥)(▒) ─── ──(▒)(▒)──────██▄▄▄█(▒)(▒) (¸.•´¸.•*´¨) ¸.•´¸.•*´¨) (¸.•´¸.•*´¨) (¸.•´¸.•*´¨) ─── ────────-── -─██▀▀▀█ ─── ──(▒)(▒)──---─ ─██▄█──(▒)(▒) ─── ─(▒)(♥)(▒) ─-----─██▀█─(▒)(♥)(▒) ─── ──(▒)(▒)──────██▄▄▄█(▒)(▒) ─── ─────── ▀██─██▀ ─── ──────── ██─██─(▒)(▒) ─── ──────── ▀█▄█▀(▒)(♥)(▒) ─── ──────────▀───(▒)(▒) ─── ─── ▄███▄ ─── ──███─███─(▒)(▒) ─── ──▀██▄██▀(▒)(♥)(▒) ─── ────███───(▒)(▒) ─▀██▀ ──██────(▒)(▒) ──██───(▒)(♥)(▒) ─▄██▄▄█─(▒)(▒)
مامان آوا
23 آبان 92 15:27
.$$$$$$_______________ ______________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,, ____,;'*___'_.*_________________*___ '*,, ,,,,.;*_____________---________________ '**,,,,
مامان آوا
23 آبان 92 15:28
`*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. _____xxxxxxxx________xxxxxxxx ____xxxxxxxxxx______xxxxxxxxxxx ___xxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx ___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx ___xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx _____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx _________xxxxxxxxxxxxxxxxxx ___________xxxxxxxxxxxxx _____________xxxxxxxxx ______________xxxxxx _______________xxxx _______________xxx _./'\._¸¸.•¤**¤•.¸.•¤**¤•..•¤ **¤ •.¸.•¤**¤•.. *•. .•* *l /.•*•.\ ¸..•¤**¤•.,.•¤**¤•.*.•¤**¤•.¸
مامان آوا
23 آبان 92 15:29
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃
مامان آوا
23 آبان 92 15:29
_________$$____________$$ ______$$$__$_$$____$$_$__$$$ _____$__$__$$__$__$__$$__$__ _____$__$$$_$__$$$$__$_$$$_$$ ____$$$$_____$$$__$$$_____$$$$ ___$__$________$__$________$__$ ___$__$_________$$_________$__$ ____$$__________$$__________$$$ ___$__$_____$$$$__$$$$_____$__$ ___$__$____$$$$$$$$$$$$____$__$ ____$$$$____$$$$$$$$$$____$$$$ _____$__$____$$$$$$$$____$__$ _____$__$_____$$$$$$_____$__$ ______$$$$_____$$$$_____$$$$ _______$__$_____$$_____$__$ _______$__$$$________$$$__$ ________$$$__$______$__$$$ __________$__$$$__$$$__$ ____$$$$$__$$$__$$__$$$_$$$$ ___$_____$__$__$$__$__$_____$ ___$______$__$$__$$__$______$ ___$_______$__$__$__$_______$ ___$________$_$$$$_$________$ ____$________$____$________$ ___$_________$____$_________$ _$$_$________$____$________$_$$ $__$_________$$$$$$_________$__$ $__$___$$$$$$_$__$_$$$$$$___$__$ $___$_$____$_$$__$$_$____$_$___$ _$__$$____$_$_$__$_$_$____$$__$ __$__$$$$$ $__$__$__$_$$$$$__$ ___$______$___$__$___$______$ ___$_____$____$__$____$_____$ ____$___$_____$__$_____$___$ _____$$$______$$$$______$$
مامان آوا
23 آبان 92 15:30
I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ...I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you
مامان آوا
23 آبان 92 15:31
♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-* _0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-* 0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-* 0♥00000000000000♥0,*-:¦:-* _0♥000000000000♥0,*-:¦:-* ___0♥00000000♥0,*-:¦:-* _____0♥000♥0,*-:¦:-* _______0♥0,*-:¦:-* _____0,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0 __*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0 _*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0 _*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0 __*-:¦:-*____0♥000000000000♥0 ____*-:¦:-*____0♥00000000♥0 ______*-:¦:-*_____0♥000♥0 _________*-:¦:-*____0♥0 ______________,*-:¦:-* ........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸ ........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆ *.°
مامان آوا
23 آبان 92 15:34
آخه عزیزم چرا تمام سعی ت رو کردی که به من بگی دوستم داری بدون سعی هم میدونم دوستم داری چون منم دوستت دارم عزیز قلبم نازنین خانوم خوشگل دوست دارم همیشه خوش وخرم باشی دوست دارم همیشه قوی وبااراده باشی هرساله شب شام غریبان 72شمع روشن میکنم تو هم امسال به این نیت من پیوستی عزیزم
مامان ماهان
پاسخ
فداي دوست عزيزم بشم من
مامان محیا
23 آبان 92 16:09
خصوصی عزیزم
مامان محیا
23 آبان 92 16:49
بازم خصوصی
مامان لي لي
23 آبان 92 17:37
عزيزمي ببوس ماهان جون و ممنونم گلم
مامان لي لي
23 آبان 92 18:59
أره عزيزم متوجه شدم اما يادم رفت درستش كنم الان درستش كردم إيراد نداره خواهري چرا خودتو ناراحت كردي پيش مياد گلم😘😘
مامان ماهان
پاسخ
بازم معذرت ميخوام
مامان لي لي
24 آبان 92 3:50
نه بابا خواهري اين چه حرفيه تو عزيز دل مني اما حسابي اين چند روزه درگيرم و امشب بدترين ضد حال رو خوردم نميدونم شايد هم خيري توش بوده بگذريم، تو خوبي؟ ماهاني خوبه؟؟ ببوسش
مامان ماهان
پاسخ
ضدحال !!!!!!!!!!!من تو اين تعطيلات بدترينشوخوردم
مامان لي لي
24 آبان 92 3:52
دل منم حسابي برات تنگ شده نصف گرفتاري هارو تو پست جديد توضيح ميدم نصفشم خصوصي بت بعدا ميگم مفصل داغونم
مامان ماهان
پاسخ
فدات خواهري منم دلم براتون تنگ شده خيلي خيلي مريضم طوري كه از جام نميتونم بلند شم حتما كامنت برام بزار
مامان آوا
24 آبان 92 12:13
دلللللللللللللللللللللللللللللللللم برات تنگ شده جونم
مامان ماهان
پاسخ
اي جونم فداي قهرت بشم باور كن انقد مريضم كه دلم ميخواد سر به كوه بيابون بزارم آنفلوانزاي شديد گرفتيم با ماهان خودم مهم نيست طفلك ماهان داره هي ضعيف ميشه الان دودستمال بستم به سرم تموم استخوانهام داره منفجر ميشه
مامان آوا
24 آبان 92 12:14
درهر صورت من رمز میخوام چه بخوای چه نخوای
مامان محیا
24 آبان 92 20:10
خصوصی داری حواسم نبود نمیدونم تیک خصوصی رو زدم یا نه اگه نزدم خواهشا تاییدش نکن
ال ای سفیدبرفی
24 آبان 92 22:55
ای جان التماس دعا .چه مامان وبابای مهربونی داری ماهان جون .دستشون درد نکنه .راستی از بابت تاخیر م شرمنده از موقعی که مداری باز شده کمتر میرسم به وبلاگ سر بزنم تا خیر منو ببخشید و از بابت تمتم پیام های پر مهرتون ممنون .راستی یکی از فامیل ها ی ما یک پسر جونه دچار بیماری وخیمی شده تو رو خدا با اون دل پاکتون براش دعا کنین مامانش وبرادراش خیلی ناراحتشن حدود سی سالشه دیروز خونشون مراسم بود براش شفا می خواستن خیلی بد بود واقعا از لحاظ روحی بهم ریختم .تورو خدا براش دعا کنین .
مامان ماهان
پاسخ
خداي من خدا شفاش بده دوست گلم حتما اگه لايق دعا كردن باشم حسابي دلتنگتم حالا يه ساعتو به وب اختصاص بده ميدونم سخته ولي به خاطر ما
مامان ستاره
25 آبان 92 0:46
ای جانم ... قلبون اون ادا و اصولات بشم من .... دلم براتون تنگ شده بود
مامان ماهان
پاسخ
مرسي خاله ماهم همينجور حسابي مريضيم با مامانم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
25 آبان 92 9:24
خصوصی عزیزم
fafa
25 آبان 92 11:50
ماهانی عشقه منهههههه فداش بشم ماشالله عزیزم نگو که مشکل کلیه داشتی تو هم متاسفانه منم دارم و الانم که تو این دوران هیچ گونه مسکن و آرامبخشی نمی تونم بخورم سر به درد گزاشته و داره دیوونم میکنه
مامان ماهان
پاسخ
واقعا ادمو ديوونه ميكنه باور كن ده برابر زايمان درد داره منم داشتم تو اون دوران و كلي منو بهم ريخت
میترا
25 آبان 92 16:59
چه بد شد نمیشه رمز بدی[ناراحت
مامان ماهان
پاسخ
شرمنده گلم شرمنده
مامان لي لي
25 آبان 92 21:05
خصوصي داري
مامان لي لي
25 آبان 92 21:06
عزيزمي مرسي كه اومدي پيشم جبران كنم محبت هات رو
مامان ماهان
پاسخ
خواهر گلم فدات
میم مثه محیا
25 آبان 92 21:32
واسه ماهان عزیزم
مامان لي لي
25 آبان 92 21:56
عزيزم رمز و دوباره برات گذاشتم همه ديدن رمز همونه بيا خصوصي
مامان لي لي
25 آبان 92 22:22
تونستي باز كني خواهري؟؟؟
مامان ماهان
پاسخ
نه عزيزم متاسفانه بارها سعي كردم سعادت ندارم روي ماهتونو ببينم
مامان لي لي
25 آبان 92 22:41
ليلا همه دارن با همون رمز باز ميكنن قهر ميشم باتا
مامان لي لي
25 آبان 92 22:41
بيا خصوصي
زری مامان مهدیار و صدرا
25 آبان 92 23:03
قبول باشه جیگر الهی بگردم چقدرم خوابش میومده
مامان ماهان
پاسخ
اره عزيزم انگار كوه كنده بود
مامان لي لي
25 آبان 92 23:26
چشم يه ساعت ديگه عوض ميكنم بيا ببين جيگر
مامان لي لي
25 آبان 92 23:29
خواهري تو تولبار نئ نئ وبلاگ رفرش و بزن ببين درست ميشه
مامان محیا
26 آبان 92 0:05
خصوصی
مامان لي لي
26 آبان 92 1:14
هستي
امیرحسین کوچولو نفس ما
26 آبان 92 2:10
جونم مامانی با اون دل نوشته ت امیدوارم که چیز خوبی باشه نه ناراحتی.عزیز دلم همسرم کارمند بانکه و سفر کیش اصلا بخاطر کارش نبود.بدون اینکه به من بگه بلیط خریده بود و هتل رو رزرو کرده بود.قربونت بشم که همیشه به ما لطف داری و ما رو شرمنده محبتت می کنی.هوارتا دوستون دارم.
مامان لي لي
26 آبان 92 2:15
عزيزم اگه يك ساعت ديگه بيدار بودي خير بده رمز و بردارم سريع ببين اون موقع خلوته
مامان ماهان
پاسخ
الهي فدات شم ديشب خوابم برد
مامان لي لي
26 آبان 92 3:31
کاش باران میدانست گنجشک لباسی برای عوض کردن ندارد.....
مامان آوا
26 آبان 92 11:18
سللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللام من اومدم نرفته بودم با قطع نت هم روبرو شدم عزیزم دوست جونیم خیلی ماهی عین پسرت دوستت دارم یه دنیا
مامان آوا
26 آبان 92 11:29
الهی بمیرم که مریض شدین. الان چطورین؟خوبین؟ چرا مواظب خودتون نبودین نازنین من؟ امیدوارم هرچه زودتر خوب بشین
مامان ماهان
پاسخ
خدا نكنه گلم چه خوب كه هستي
مامان آوا
26 آبان 92 12:13
private
مادر منتظر
26 آبان 92 12:16
سلام مامانی خوب و مهربون ماهان کوچولو عزیزم من شمارو هرگز فراموش نکردم دوست عزیزم , مگه میشه دوست گلی چون شما و ماهان جون رو فراموش کرد آخه. این روزها به خاطر ایام عزاداری کمتر اومدم نت خانومی . وایییییییییییی ماهان کوچولو چقدر توی این لباسای سبز و سفید مراسم شیرخوارگان خوشگل شدی و چقدر بهت میاد عزیزم. قربون این پسر شیرین زبون برم که برای کاراش این همه توضیح میده و میخواد دل مامانی رو به دست بیاره که میارهههههههههه دوست گلم بیا پیش ما بازم و منتظرت هستم و از دیدنت خوشحال میشم.
مامان آوا
26 آبان 92 12:20
2خصوصی
مامان لي لي
26 آبان 92 16:01
ليلا اگه هستي خبر بده رمز و باز كنم سريع ببين باز رمز و بزارم
امیرحسین کوچولو نفس ما
26 آبان 92 16:11
مامانی آپیم
مامان نیکا
26 آبان 92 19:53
سلام چه پسر گلی ایشالا به حق 6ماهه امام حسین همیشه سالم باشه با اجازه با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سر بزنید
مامان ماهان
پاسخ
ممنونم گلم من هم با افتخار لينكتون ميكنم ممنون كه بهمون سر زديد
مامان لي لي
26 آبان 92 22:10
هستي باز كنم
مامان ماهان
پاسخ
اره فدات بشم
مامان لي لي
26 آبان 92 22:11
زير سايه أتم
مامان ماهان
پاسخ
الهي فداي دوست با معرفتم بشم خاك پاتيم رفيق
مامان لي لي
26 آبان 92 22:13
بازه اجي😉
مامان لي لي
26 آبان 92 22:14
راحت ببين عكسا تو ادامه مطلبه
مامان لي لي
26 آبان 92 22:18
ليلا شرمندتم بستم اميدوارم ديده باشي ببخشيد ديگه آخه به يه سري دلائل كه ميدوني نميتونم باز بزارم😓😓😓😓
مامان لي لي
26 آبان 92 22:43
واي خواهر بدو بگو همسري بخره يه وقت اتفاقي واسه داداشي ماهان جونم نيفته😉
مامان ماهان
پاسخ
كيييييييييييييييي ميثم فكر كن الان بلند شه بره تنبل خانيه بهش گفتم پتو رو كشيد روسرش گفت جون وحيد(داداشم)فردا صبح ساعت 7برات ميارم
مامان لي لي
26 آبان 92 22:43
مرسي از إغراق بيش از حدت آجي جون😘
مامان ماهان
پاسخ
چرا گلم ميگي اغراق !!!!!!!!!!!!!!واقعا تو دل برويي ونازييييييييييييييييي
مامان لي لي
26 آبان 92 22:45
واي ليلا يه اتفاق بد افتاده مارمولك اومده تو خونمون ما أصلا نداشتيم نميدونم از كجا اومده من ترسيدم فقط جيغ زدم و مارمولكم فرز در رفت حالا اعصابم خورده خدا كنه بياد بيرون و بكشيمش نميتونم حتي...... برم ميترسم اونجا باشه
مامان ماهان
پاسخ
چه اتفاقي من برا اوا جون ميترسم خطري نداره گلم شوشو اگه هست بگو يه كاري بكنه خداي من
مامان لي لي
26 آبان 92 22:51
اوارو دادم دم هيئت پيش بابام و.... نه بابا خواهر تنهام كلي پيف پاف زدم تا اوا نيست بلكم بياد بيرون بكشمش😭😭😭😭
مامان ماهان
پاسخ
مطمئنم لي لي جون موفق ميشه
مامان لي لي
26 آبان 92 22:52
من خيلي هم ترسو أم هم چندشم ميشه🌺😭
مامان ماهان
پاسخ
حالا فقط براي اوا جون ميترسم مراقبش باش
مامان لي لي
26 آبان 92 23:00
فعلا كه از ترس رو مبل نشستم حالا تا بياد بيرون قول ميدم يه كاري كنم
مامان ماهان
پاسخ
سعي كن چشات دنبالش باشه سريع اسپريو بپاش
مامان لي لي
26 آبان 92 23:08
من با يه دمپايي و يه پيف بأف به استقبالش نشستم ولي جدي چندشه ها دعا كن بياد بيرون واسه اوا فقط ميترسم
مامان ماهان
پاسخ
چه بد مطمئني هنوز اونجاست عزيزم
مامان لي لي
27 آبان 92 1:10
ليلا مارمولكه را نتونستم بكشم، بابت خصوصي هم ممنون مفصل سر فرصت ميام و مينويسم برات
مامان ماهان
پاسخ
مارمولكه ديگه
مامان لي لي
27 آبان 92 1:11
از كامنت هاي محبت اميزت شديداً مممنونننننن
مامان ماهان
پاسخ
فداي دوست و خواهر گلم
امیرحسین کوچولو نفس ما
27 آبان 92 1:36
قربون اون دلت بشم من که انقدر مهربونی.هوارتا ماچت میکنم.
مامان ماهان
پاسخ
ممنونم گلم
امیرحسین کوچولو نفس ما
27 آبان 92 1:42
خصوصی داری مهربونم
مامان محیا
27 آبان 92 2:34
خصوصی
مامان آوا
27 آبان 92 13:41
سلام نازنینم الهی بمیرم اگه فراموشت کرده باشم اینترنتمون قطع ووصل میشه برو خصوصی
'گل هاي بهشت
27 آبان 92 15:09
سلام وبلاگ قشنگ شما رو لينك كردم. ممنونم
مامان لي لي
27 آبان 92 15:42
ديشب مارمولكه پيدا نشد و من از ترس رو ميز نهار خوري خوابيدم با اوا خيلي استرس داشتم تنها جاي دور به دستشويي بود واقعا ده دقيقه هم با ارامش چشمام و نبستم به پرستار اوا هم سفارش كردم مواظب باشه و اگه ديدش هرجور شده بكشتش😭😭😭😭
مامان ماهان
پاسخ
الهي بميرم چه بد شد عزيز دلم من خيلي تو اينترت چرخ زدم كه ببينم اين مارمولك رو چه جور ميشه كشت ولي چيزي كه به درد مارمولك مزاحم تو خونه بخوره پيدا نكردم
میترا
27 آبان 92 17:02
خانمی کجا هستی پیدا نیستی
مامان ماهان
پاسخ
گلم خيلي مريضم ميام پيشت
مامان لي لي
27 آبان 92 17:29
خصوصي داري💐
مامان لي لي
27 آبان 92 17:31
خصوضي🌺
مامان لي لي
27 آبان 92 18:00
مرسي كه وقت گذاشتي و گشتي براي پيدا كردن راه كار كشتن مارمولك ممنون خواهرم دوستت دارم
مامان لي لي
27 آبان 92 18:28
چه آسان تماشاگر سبقت ثانیه هاییم و به عبورشان میخندیم،... چه آسان لحظه ها را به کام هم تلخ میکنیم و چه ارزان به اخمی میفروشیم لذت باهم بودن را، چه زود دیر میشود و نمیدانیم فردا می آيد و شاید ما نباشیم...
مامان لي لي
27 آبان 92 18:57
خصوصي
مامان محیا
27 آبان 92 21:20
سلام خواهر جونبهتر شدی؟
مامان ماهان
پاسخ
وايييييييييي اصلا خوب نيستم صدام در نمياد گلوم خيلي درد ميكنه ممنونم گلم كه به يادم بودي
مامان محیا
27 آبان 92 22:49
شاید احتیاج به آنتی بیوتیک داری شاید گلوت عفونت کرده
مامان ماهان
پاسخ
اره گلم امروز دكتر رفتم بدتر شدم
مامان آوا
28 آبان 92 4:46
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیز من چطوره؟خوبی؟ماهی چطوره؟خوبه؟بهتر شدین؟ مواظب خودتون باشین عزیزم
مامان ماهان
پاسخ
مرسي عزيز دلم فدات
مامان لي لي
28 آبان 92 7:21
این روزها گویی انسانها بیشتر به دست یکدیگر پیر مى شوند،تا به پای هم...
مامان ماهان
پاسخ
آي گفتـــــــــــــــي
مامان طاها
28 آبان 92 8:51
خاله قربون اون ژستهای خوشگلت بره.
مامان ماهان
پاسخ
واي مرسي خاله جونم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
28 آبان 92 9:31
خصوصی چک کن گلم
fafa
28 آبان 92 13:31
عزیززززززم راست میگی من قبل ینکه بیام وبمو دست کاری بکنم تاریخ سیستمو درست کردم بعد خدارو شکر قبل به روز کردن و سیخونک زدنم وبم باز یود صفحش از رو اون تونستم تاریخامو دستی عوض کنم اما الان تاریخ ها تو میز کارم قرمز جلوش نوسته شده حتی آرشیومم فقط آبان رو داره
مامان جوجه طلا
28 آبان 92 16:32
ای جونم چه پسمل نازی قبولش باشه . بگو برای ما هم دعا کنه.
مامان ماهان
پاسخ
حتما خاله جون بازم پيش ما بيا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
30 آبان 92 1:01
ای جانم قربونت شم که انقدر قشنگ خوابیده بودی چقدرم لباس سقا بهت میاد مثل ماه شدی فدات شم