ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

بدون عنوان

1392/8/28 19:45
نویسنده : مامان ماهان
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستاي گلم همه چي روبه راهه جز وب هيـــــــــراد جونم كه خيلي وقته باز نميشه ممنونم بابت همراهيتونهوراهوراهورا

 

هوراهوراهورا

هوراهورا

هورا

 niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

fafa
28 آبان 92 14:00
این مشکل احتمالا از سروره سایتهاییه که وبلاگشون ماله اونه نگران نباش درست میشه
مامان ماهان
پاسخ
خدا كنه درست بشه عزيزم
رومینا
28 آبان 92 15:00
اااااااااااا چه بد . من چه شانسی اوردم که وبلاگم باز میشه و شما می تونید بیایید ولی اگر دیدی درست نمیشه به مدیریت وبلاک بگو . الان برای من دوستایی که بلاگفا هستن رو نمی تونم نظر بزارم اینقدر غصه خوردم هر کاری میکنم نمیشه .
مامان ماهان
پاسخ
اره خيلي بد شد
مامان لي لي
28 آبان 92 15:17
نردبان دلم شکستہ است میشود براے من کمے دعا کنے یا اگر خدا اجازہ میدھد کمے بہ جاے من خدا خدا کنے راستش دلم مثل یک نماز بین راہ خستہ و شکستہ است میشود براے بیقرارے دلم سفارشے دعا کنے
مامان لي لي
28 آبان 92 15:18
عزيزمي نميدونم چرا😘😘😘😘
مامان آرتین
28 آبان 92 17:27
ای بابا چرا عزیزم نکنه خدای نکرده سیستم ویروسی شده
مامان ماهان
پاسخ
نميدونم يعني ممكنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آوا
28 آبان 92 18:24
سلام عزیزم شاید سیستمت ویروسی شده؟ یه ویندوز تازه نصب کن بین چی میشه
مامان ماهان
پاسخ
باشه عزيزم اعصابم خيلي خورده
مامان لي لي
28 آبان 92 19:04
به احتمال زياد آجي ويروس گرفتييييييييي از خودت به كامپيوتر منتقل شده احتمالا از همون سرماخوردگي است يكم بش شربت و قرص بده انشالله خوب ميشه
مامان لي لي
28 آبان 92 19:05
عزيزم اگه تونستي من و باز كني بگو رمز و بردارم ببيني
مامان ماهان
پاسخ
الان دارم ميام با يه اميدي
امیرحسین کوچولو نفس ما
28 آبان 92 19:53
قربونت بشم آخه تو چرا انقدر مهربونییییییییی.هوارتا ماچت میکن وگل پسری رو هم هوارتا تر.قربونش بشم که 15 روز دیگه 1 ساله میشه بازم پیش پیش تولدت مبارک کوچولوی خوشمل و دل نشینم.
مامان ماهان
پاسخ
فدات بشم شما كه مهربونتري عزيزم ممنونم براي دومين باره كه تولد ماهي رو تبريك ميگي ممنونم فدات
مامان لي لي
28 آبان 92 19:57
سلامممممممم
مامان ماهان
پاسخ
سلام به عزيزم
مامان آوا
28 آبان 92 21:54
کجایی نازنینم اومدم نیستی
مامان ماهان
پاسخ
بدووووووووو بيا من منتظرم عزيزم
مامان لي لي
28 آبان 92 22:32
اگه آني بازه خواهر بيا بخون😘
مامان محیا
28 آبان 92 23:28
سلام خواهر جون بهتری؟؟ماهی خوبه؟صدات درومد؟
مامان ماهان
پاسخ
خدا رو شكر بهترم ممنونم گلم
مامان محیا
29 آبان 92 17:07
پروردگارا مرا بضاعت بقدریست که نمیدانم در حق عزیزانم چه دعایی بکنم اما میدانم که تو از حال آنان آگاهی ،پس بهترینها را برایشان آماده ساز که خزانه تو هرگز تهی نمیگردد.
مامان آوا
30 آبان 92 23:36
خدایا دستم به آسمانت نمیرسد اما تو که دستت به رمین میرسد عزت عزیزانم را تا عرش کبریایی خود برسان وهر آنچه آرزو دارند نصیبشان کن آمین
مامان هيراد
2 آذر 92 0:54
سلام عزيزم خيلي بهت سرزدم ولي نبودي دلم براتون تنگ شده بود اگه وبلاگ باز نميشه يك بار پاك كن و دوباره لينك كن اميدوارم جواب بده عزيزمو ببوس
مامان هيراد
4 آذر 92 16:44
سلام عزيزم من اومدم ميتوني الان وارد بشي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان ماهان
پاسخ
نهعزيزم