ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

يازدهمين ماهگرد ماهي

1392/8/14 22:56
نویسنده : مامان ماهان
377 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم اميد زندگي ام

 اين مدت نتونستم عكس جديدي ازت بگيرم كه تو وبت بزارم اميدوارم منو ببخشي فردا يازده ماهه ميشي ناز گلمماهاني اين مدت من مريض بودم و تو حسابي صبوري به خرج دادي الهي فدات بشم سه شنبه 30مهر ماه عمل داشتم وقتي خواستم برم بستري شم كلي بوسه بارانت كردم ماچخيلي ميترسيدم نه از مرگ از اينكه به هوش نيام و ديگه ناز گلم تنها اميد زندگيمو ديگه نبينم خيلي گريه كردمگریهگریهگریه تو خواب بودي نفسم خوشبختانه دكتر حواسش بهت بود و منو كم بستري كردوزودي برگشتم پيشت تو اين مدت مادرجون زندايي حسابي بهت رسيدن و من كمتر غصه تو روخوردم عزيز دلم الهي دردت بجونم كه خيلي مودب و ارومي قلبناز گلم قلبم نفسم الهي دورت بگردم خيلي دوست دارم توي يازده ماهگي پنج تا دندون خوشگل داري 3تا پايين و دوتا بالا امشب دو سه قدم ورداشتي نميدوني هزاران بار خدارو شكر كردم الهي فداااااات بشم خيلي عسيسي  متاسفانه تا خواستم  ازت عكس بگيرم دردت به جونم افتادي خلاصه ماهي كوچولو الهي فدات بشم عاشقتم

 

ماهگيت مبارك عمرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

میترا
12 آبان 92 23:58
خاله جان راه رفتنت مبارک از طرف من به بوسش


ممنونم خاله
mamane m@ni
13 آبان 92 0:03
آخی عزیزم خدا بد نده,نگران شدم
ایشالا که الان بهتری
یازدهمین ماهگرد ماهان جونی هم مبارک باشه
دیگه چیزی به تولد یکسالگیش نمونده.
اولین قدمش هم مبارکه



مرسي عزيزم كه به يادمون بودي
ازاده
13 آبان 92 0:46
عزیزم امیدوارم 120 ساله بشی خاله جون
بهار مامانه برسام
13 آبان 92 8:02
گلم من واقعا شرمندم که این روزایی که باید بیشتر بهت سر بزنم خودم انقدر فکرم به هم ریخته و داغونه که اصلا سردرگمی شده کارم منو ببخش به جای اینکه من بهت سر بزنم و جیای حالت باشم تو به من سر زدی و مثل همیشه با بزرگواری و مهربونیت شرمندم کردی........ عزیز دلم به خدا این چند روز برام یه مشکلی پیش اومده که حال روحیم اصلا خوب نیست و واقعا حالم خرابه فقط با محبت های شما خوبا یه کم از دنیای در هم و بر هم خودم فاصله میگیرم و گاهی از محبت هاتون یادم میره درگیر چه مسائلی هستم امشب بی خوابی امونم رو بریده تا همین الان یه سره بیدار بودم و فکر و فکر و فکر دیگه سرم داره منفجر میشه الان نشستم پشت سیستم با خودم گفتم بسه هر چی به خودم و گرفتاریم فکر کردم حالا یه کم به یه دوست عزیز و گل فکر کنم تا حالم خوب بشه واسه همین اومدم بهتون سر زدم تا هم دل خودم باز بشه هم ازت تشکر کنم که انقدر خوبی و کمی های منو به زیاد خودت میبخشی و هم جویای حالت بشم نازگلم منکه اصلا نفهمیدم چی شد یهویی رفتی بیمارستان و کار به عمل هم کشید....برای خودم متاسفم که از حال دوستن گلی مثل شما غافلم....... ولی الان که مرخص شدی خدا رو شکر میکنم که مشکل هر چی که بوده برطرف شده و الان صحیح و سلامت پیش مایی دوستت دارم گل نازم و از خدا میخوام بهت به قد دلت بده هر چی که میخواد بده چون دلت انقدر بزرگه که اگه خدا قدر دلت بهت روزی و نعمت و عشق و آرامش و سلامتی و خوشی و .... بده واقعا دیگه آرزویی به دلت نخواهد موند چون دل تو یه وسعت بی کرانه دوستت دارم به اندازه ی وسعت بی کران دلت
رومینا
13 آبان 92 10:52
11 ماهگیت مبارک باشه قند عسل امیدوارم زودی خوب شدی مامانی . ما منتظر عکسهای خوشگل پسر هستیمااااااااااااااااااااااااا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
13 آبان 92 14:02
عزیز دلم 11 ماهگیت مبارک باشه مامان مهربون حالت بهتر شده ان شالله خوب شدی امیدوارم همیشه تن و روح سالم داشته باشید که بزرگترین نعمته ممنونم بهمون سر میزنی
مامان لي لي
13 آبان 92 16:25
سلام عزيز دلم يازده ماهگي ماهان جونم يه روز جلوتر مبارك
من أولين نفربودمااااا😘😘
اين كيك هم از طرف من و اوا بده فوت كنه شمع هاشو🎂
اين كادو رو هم بهش بده🎁
توش آرزوي يه بغل خوشبختي براش گذاشتم


ممنونم عزيز دلم فداي تو وآوا جونم
مامان لي لي
13 آبان 92 16:25
شب است... و در به در كوچه های پر دردم! فقير و خسته به دنبال دوست میگردم... اسیر ظلمتم.. رفیق کجا ماندی؟؟؟ من به اعتبار تو فانوس نیاوردم...
میترا
13 آبان 92 17:39
خانمی یک عکس از ایستادنش بزار


چشم گلم حتما
بهار مامانه برسام
13 آبان 92 23:52
ناز گلم الهی من فدات شم که انقدر ماهی
خیلی دوستت دارم عزیز دلم
خانم گلم شکر خدا الان یه کمی بهترمم به لطف شما و دوستای گلی مثل شما
مهربونم فدات شم میدونی مشکل چیه؟؟؟
آخرین پست وب منو خوندی؟
حکایت منو زندگیم دقیقا مثل همون داستانه فقط خدا باید کمک کنه و جلوی اون دیوونه ی بیکار رو بگیره که اگه اینطور بشه دنیای من گلستان میشه
فدات شم بازم ممنونم گل نازم که انقدر برام ارزش قائل هستی
امیدوارم بتونم تویه خوشی هات جبران خوبی هات رو بکنم
راستی گلم من یکی از عکسای ماهانی رو برداشتم تا یه کم که حالم بهتر شد براش مثل برسام عکس بالا بر وبش رو درست کنم البته اگه دوست داشته باشی
از طرف من عسل پسری رو ببوس
قربون محبتت
دعاهای شما مهربونا خصوصا شما خوشگل من حالم رو بهتر کرده ازت ممنونم
روی ماه ماهان منو ببوس
دوستتون دارم بی نهایت تا بی نهایت


الهي فدات شم دوست گلم بخدا من عاشق برسامي وشما هستم حسابي دلم گرفته بود خوب شد كامنت برام گذاشتي
وااااااي خيلي خوشحال ميشم دست گلت درد نكنه بخاطر همين مهربونياته كه وبلاگ پربازديد هستيد اونم هر روز
مامان لي لي
14 آبان 92 0:12
دنبال شير خشك واسه اوا


يعني پيدا نميشه اسمش چيه گلم تا بگردم اينجا اگه باشه با پست سفارشي برات بفرستمش
مامان لي لي
14 آبان 92 0:12
پدرم در اومده مفصل


چرا گلم ؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان لي لي
14 آبان 92 0:51
نویسنده : مامان لي لي 14 آبان 1392 ساعت : 0:49
دعای آخرذی الحجه برای دوری از بلا وحاجت روا شدن (سبحان الله يافارج الهمّ وياكاشف الغم فرّج همي ويسرّأمري وأرحم ضعفي وقلة حيلتي وأرزقنی من حيث لاأحتسب يارب العالمين) پیامبرص فرمود هركس مردم را از اين دعابا خبركند در گرفتاريش گشايش پيداشود.



دوست گلم خيلي ازت ممنونم
مامان آرتین
14 آبان 92 13:22
سلام ماهی جون،عزیز خاله 11 ماهگیت مبارک آفرین که اولین قدمهاتم برداشتی


وايييي مرسي خاله جونم
مامان محیا
14 آبان 92 15:09
عزیزم میدونی که شکر خدا ناراحتیت زودگذر بود وهمین که خوب شدی بزرگترین نعمته .باور کن من هم به فکر ماهان جون بودم ولی به جز دعا کردن کار دیگه ای از دستم بر نمیومد.خوشحالم که سالمی .وامیدوارم که سایت بالا سر ماهان جون باشهمن هم دلتنگتون شده بودم از دور میبو سمتون

ممنونم عزيز دلم


مامان محیا
14 آبان 92 15:10
عزیزم یازده ماهگیت مبارک انشاالله یک سالگیت
مامان لي لي
14 آبان 92 17:47
من از عمق وجود خود خدايم را صدا كردم،نميدانم چه ميخواهى،ولى امروز براى تو،براى رفع غمهايت،براى قلب زيبايت،براى آرزوهايت،به درگاهش دعا كردم و ميدانم خدا از آرزوهايت خبر دارد،يقين دارم دعاهايم اثر دارد.
مامان لي لي
14 آبان 92 17:49
مرسي گلم محبت تو به من ثابت شده است اوا (بيوميل AR) ميخوره خواهري ببلاك و... مزخرف بودن
مامان لي لي
14 آبان 92 17:56
پدر در اومده شير ها آشغالي ان و بش نميسازن اينم كه ميسازه نيست شير خشك ماهان و بگو اگه پيدا كردم بگيرم براش خواهر
زری مامان مهدیار
14 آبان 92 19:02
بلا از خودت و گل پسر به دور باشه همیشه عزیزم یازده ماهگی گل پسر مبارک باشه ایشالا
امیرحسین کوچولو نفس ما
15 آبان 92 2:29
مبارک مبارک مبارک.ماهان عزیزم 11 ماهگیت مبارک.و از همه مهمتر منم میخوام مثل مامانت که اولین کسی بود که تولد امیرحسینمو تبریک گفت منم پیشا پیش تولد ماهان گلی رو تبریک بگم.تولد تولد تولدت مبارک مبارک تولدت مبارک.


مرسي خاله جونم
دوست گلم ممنونم فدات
fafa
15 آبان 92 11:04
الهی بگردم چی شده چرا عمل خدا بد نده خوبی الان؟
11 ماهگی گل پسر نازت مبارک معلومه پسر صبوریه از چهرش مشخصه عزیزم


ممنونم از محبتت گلم عمل كليه داشتم
اره واقعا صبوره هم صبور هم خيلي اروم
مامان یاسین
15 آبان 92 14:22
سلام خوبین شما نمیدونم واسه چی عمل داشتین اما ایشالا همیشه در صحت وسلامت باشی
یازده ماهگی ماهان گلی مبارک
داره کم کم به یک سالگی نزدیک میشه خیلی زود
تبریک میگم واسه راه رفتنش مبارک باشه از طرف من بوس ماهان یادتون نره


حتما عزيز دلم
مامان آوا
15 آبان 92 22:26
سلام نازنینم خوبی؟

میبینم که این چندروز که من نبودم کلی مطلب جدید اضافه کردی خانومی

حسابی دلم براتون تنگ شده بود دوست داشتم هرچه زودتر سیستم رو درست کنیم وبه دیدارتون بیام ماهان جونم چطوره شنیده ها حاکیست که گل پسری راه میره

قربون قدمهاش بشم ببوس گل پسری رو




مرسي گلم دوست نازنينم

اره عزيزم ولي فقط دو قدم ميره زودي ميفته مرسي گلم كه يادمون بودي


میم مثه محیا
17 آبان 92 12:07
وای عزیزم خدا بد ندهچی شده؟
الان خوبی؟
عزیزم حتما روزای سختیو گذروندی
عمل چی داشتی؟شرمندتم ک نمیدونستم و این مدت بهت سر نزدم و جویای حالت نبودم
تورو خدا ببخشید
خدارو شکر ک ماهان گلی جاش مطمئن بوده


مرسي گلم شما خوبيدۀ؟عمل كليه داشتم اره واقعا جاش مطمئن بود و حسابي بهش رسيدن
مامان طاها
18 آبان 92 10:11
یازده ماهگیت مبارک عشق خاله.
رویش مرواریدهای خوشگلتم مبارکت باشه.
امیدوارم حال مامانیتم تا به الان خوب خوب شده باشه.


واييييييييي خاله جونم مرسي زحمت كشيدي مامانم خوبه
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
19 آبان 92 9:46
عزیزم 11 ماهگیت مبارک خوشگله خاله


خاله جونم ممنونم
مامان شاهزاده آدریان
21 آبان 92 2:17
الهی خدا بد نده دوست گلم.انشاالله زود خوب خوب بشی تولد یازده ماهگیه تو هم مبارک ماهان خان عسلی،الهی 1100 ساله بشی
مامان ماهان
پاسخ
ممنونم گلم