ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

يـــــــــــــــاحسين مظلوم

1392/8/14 22:48
نویسنده : مامان ماهان
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

عشق يعني آتش افروخته / عشق یعنی خیمه های سوخته

عشق یعنی حاجی بیت الحرام / دل بریدن ها وحج ناتمام

عشق یعنی غربت نور دوعین / عشق یعنی گریه برقبر حسین

عشق را گویم فقط در یک کلام / يا اباالفضل وحسین و والسلام

 

لالا لالا به طفل نیمه ساله***چه گویم ای خدا با اشک و ناله

 


زدی ای آب، آتش موج کم کن***فرات بی وفا آبش زلاله

 


لالا لالا به لبها یک کلومه***لالا لالا گلم صبرش تمومه

 


صدای دشمنان آید بگوشم***بر این شش ماهه یک قطره حرومه

 


لالا لالا زدی آتش به جونم***گل من، نازنینم، مهربونم

 


تو بودی نورِ تاریکِ دو چشمم***ستاره نیست در این آسمونم

 


لالا لالا چرا ای آسمونی***ز داغت گشته بابا قدکمونی

 


مرا حیران نمودی بس کن اصغر***چرا رو سوی خیمه می‌کشونی

 


لالا لالا گلِ یاسِ ربابم***مزن خنده کنی خانه خرابم

 


سؤالی می‌کند مادر علی جان***تو برخیز و بده جایم جوابم

یامن اسمه دواء و ذکره شفاء


اللهم اشف کل مریض!

 

اللهم اشف کل مریض!

 

اللهم اشف کل مریض!

 

اللهم اشف کل مریض!

 

اللهم اشف کل مریض!

 

اللهم اشف کل مریض!

 

اللهم اشف کل مریض!

 



اللهم اشف کل مرضانا به حرمت مولانا الامام مهدی عجل الله تعالی ظهوره


آمین یا رئوف و یا رحیم

 

 

مادرهاي گل و مهربون ني ني وبلاگ

 

در اين روزهاي عزيز براي همه كودكان سرطاني براي همه

 

اون مادراني كه الان دست به دامن حضرت زينب(س)و امام حسين(ع)

 

هستند و غمي به پهناي آسمون دارن دعاكنيد.

 

 هنوزم زیباترینی ! (عکس کودک سرطانی)

ماهاني پسر خوبم گل نازم:

عزیز” ترین هاو بزرگترين انسانهاي روي زمين حسين(ع) و یوسف(ع)

 از “گودال” و “چاه” به آسمان عزت رسیده اند و بدون كه

حسین یعنی زيبايي مگر می شود با زیبایی همراه و همسایه بود و زیبا نشد.

اگه فقط اين چيزهارو درك كني و رعايت ديگه ازتو چيزي نميخوام بدون كه

تو 19همين ماه عزيز به دنيا اومدي پس هميشه حسيني باش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

مامان لي لي
14 آبان 92 23:43
عزيزمي پسرم و ببوس
پستت عالي بود اشكم و دراوردي خواهر


ممنونم آوا خوشگل خاله رو شما هم ببوسيد
از امام حسين(ع)بهترين هارو برات خواستارم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
15 آبان 92 1:21
عزیزم خصوصی
مامان لي لي
15 آبان 92 5:43
تو گل باغ اميدى*
تو يه گلبرگ عزيزى*
در گلستان رفاقت*
تو عزيزترين عزيزى*

🌸🌸🌸🌸🌸براي خواهر خوبم و 😘😘😘😘😘براي پسمل نازم


وايييييييييي مرسي عزيز دلم خواهر خوبم
مامان یاسین
15 آبان 92 14:23
ایشالا همه مریضا شفا پیدا کنن
ممنونم از پست زیباتون


كجايي بابا تنبل خانوم ياسين جونم خوبه؟؟؟؟؟
میترا
15 آبان 92 15:59
سلام خانمی خوبی بهتر شدی ..ماهان کوچلو خوبه عکسش را بزار منتظریم.


خوبم عزيز دلم چشم حتما
میترا
15 آبان 92 16:01
خانمی خیلی زیبا نوشتی .راستی جشن تولد نداریم


ممنونم عزيزم
چرا ان شاالله بزودي
مامان محمدحسین
15 آبان 92 20:42
در این ایام خیلی خیلی التماس دعا خاله جون.....


الهي فدات شم چشم ما هم همين طور
مامان محیا
15 آبان 92 21:26
عزیزم ملتمسانه میگم التماس دعا


چشم گلم شما هم تو دعاهاتون منو وماهي يادتون نره
میترا
15 آبان 92 23:02
جشن تولد.
از طرف من ماهان را کن

مرسي خاله مهربون
مامان هستی کوچولو
15 آبان 92 23:09
ماه محرم تسلیت میگم خانمی. التماس دعا
مامان محیا
16 آبان 92 0:16
چ دعای قشنگی کردید آفرین به شماکه به فکر کودکان سرطانی هستید


مامان لي لي
16 آبان 92 1:19
دوتا خصوصي داري خانومي 🌺🌺🌺
مامان لي لي
16 آبان 92 1:25
خصوصي💜💜💜💜
مامان لي لي
16 آبان 92 1:27
خصوصي خواهري❤💜❤💜
مامان لي لي
16 آبان 92 1:51
خصوصي خواهري
مامان لي لي
16 آبان 92 2:24
خصوصي چندتا🍀
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 3:39
سلام عزیزم من اپم بدو بیا


اومدم فدات شم
مامان لي لي
16 آبان 92 6:29
دعا ميكنم در اين ماه عزيز....
حسين (ع) ضامن دعاهايت..
عباس (ع) مشكل گشايت...
سجاد (ع) مرهم درد هايت...
و مهدي زهرا سايبان دلت باشد.....
آمين....


آمين خواهرم
مامان یکتا و تینا
16 آبان 92 8:16
محرم امد همه جا محرمی شده چه حس زیبایی هست التماس دعا دارم مخصوصا برای خواهرم از طرف من این شکلات خوشمزه را ببوس قربونش بره خاله


واييييييي مرسي خاله جونم
مادر منتظر
16 آبان 92 12:01
سلام مامانی گل و مهربون ماهان کوچولو

عزیزم عزاداریهاتون قبول درگاه حق باشه و التماس دعا در لحظه های خوب دعاهاتون دارم.

خیلی پسر ماهی داری واقعا که ماهانه .
خدا حفظش کنه برات عزیزم.

دیگه داره پسرت یک ساله میشه . خداروشکر که خدا همچین نعمت زیبایی بهت داده؟

راستی مراسم شیرخواره ها میری امسال مامانی مهربون؟
اگه رفتی و ماان رو بردی حتما ازش عکس بگیر و برامون بزار عزیزم.

ممنون که به ما سر زدی و کامنت گذاشتی.
خوشحالم کردی.
شما از امروز جزو لینک دوستان ما هستین عزیزم.



اره گلم حتما ميرم و عكساشو بزودي ميزارم ببيني مرسي گلم
مامان آوا
16 آبان 92 12:17
سلام مامانی جون کامنتهای من نیومده؟
امروز چطوری؟خوبی عزیزم مشکلت حل شد؟
عزیز دلم خیلی بهم لطف کردی و در نبودم همیشه اومدی و بهم سر زدی

فداي تو دوست گلم نه كامنتي برام نيومده
مامان لي لي
16 آبان 92 17:10
مرسي عزيز دل با محبت ام ماهان جون و ببوس خدا تمامي أموات و قرين رحمت و آرامش كنه خوبم مهربونم نه نميبرمش بيا خصوصي🌺🌺
مامان لي لي
16 آبان 92 18:55
به یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد،
اما هر وقت تنم به جماعت بینا خورد گفتند: مگر کوری !!!!!


واقعا زيباست
مامان آوا
17 آبان 92 0:07
دلم برات تنگ شده جوووووووووووووووووووووووووووووووووونم
هزار بار روی ماه پسر خوب ومحجوبم رو ببوس
توی این شبهای عزیز مارو ازدعای خیرتون بی نصیب نکنید



مرسي عزيزم فداي شما دوست گلم
مامان آوا
17 آبان 92 0:09
آخه عزیز دلم کی ازم رمز خواستی من ندادنم؟
تو از من جون بخواه فکر کنم اون پستی که عکس خودمو گذاشته بودم ؟آره؟


اره گلم فداي جونت بشم عزيزم
مامان امیرعلی
17 آبان 92 0:29
سلام عزیزم . این روزا و این لحظه های رو بهتون تسلیت میگم. با اجازه لینکتون کردممم


ممنونم عزيزم
خوشحال ميشم الان ميام گل نازت رو ببينم من هم شما رو لينك ميكنم اومدم
مامان آوا
17 آبان 92 0:30
الان عکسمو میزارم صرفا واسه توکه ناراحت نباشی قربون دلت بشم بعد حذفش میکنم
آپی؟


آپم فدات بشم اومدم
مامان آوا
17 آبان 92 0:39
اومدم حول شدم حجمش رو کم نکرده بودم
بابا حالا سورپرایز میشی میبینی که چقد زشتم و پشیمون میش از دوستیت بامن


اي جونم پس اوا دختر كيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه مگه ميشه دختري مثل اوا مامانش ماه نباشه
مامان آوا
17 آبان 92 0:45
بدو عکسمو زدم



ديدم ديدم
مامان آوا
17 آبان 92 0:49
کجاییییییییییییییییییییییی دیدی؟
میخوام حذف کنم


اره گلم كدومي؟؟؟؟؟؟؟
مامان آوا
17 آبان 92 0:51
نمیتونی بیای نی نی گپ؟
درخواست دوستی رو قبول کن


چشم
مامان آوا
17 آبان 92 1:13
نه بابا اغراق دیگه اونقدا هم نیستیم

میگم کجایی هر لحظه غیبت میزنه


بابا اينجام همراه تو
اين ني ني گپ هميشه منو زجرم ميده
مامان آوا
17 آبان 92 1:15
نی نی گپه دیگه هرسازی دلش میخواد میزنه

حالا تو هی بهش بگو ترکی بزن اگه دیدی عربی نزد

اگه نشد بحرفیم بای بای شب خوش ماهانم رو ببوس

دوستت دارم دوست خوبم




والله اعصاب منو بهم ريخت هيچ كدومو نميثبته


مامان آوا
17 آبان 92 1:18
اگه تونستی عکستو بزار ببینیم مامانی ماهان جونو که اینقد نگران شده بودم واست ببینم با تصوراتم چه طور بودی؟


اي واي بر من فردا بايد با هم قطع رابطه كنيم ولي بهت ميگم بهتره كه نبيني حداقل بزار باهم دوست بمونيم
مامان آوا
17 آبان 92 1:34
وای خدا نکشت دختر از خنده روده بر شدم


والله راست ميگم خوب تو بايد به من اميد بدي اخه خير سرم از زير تيغ جراحي اومدم بيرون فردا تا ميتوني اميد بده تو هم كه مهربون دلت نمياد چيزي بگي
مامان لي لي
17 آبان 92 1:48
خصوصي چندتا🌺🌺
مامان لي لي
17 آبان 92 2:01
الخصوصية خانومي زيااااااد💐💐
مامان لي لي
17 آبان 92 2:04
تمام و حذف كردم آبجي
مامان لي لي
17 آبان 92 2:32
اي جان شبت به خير خواهري
میم مثه محیا
17 آبان 92 12:05
الهی آمین برای همه ی دعاهای قشنگت


آمين
مامان لي لي
17 آبان 92 16:13
سلام عزيز دلم، ما خوبيم
بهتري؟؟؟
ماهان جونييييم و ببوس😘
صبح نرفتم
شما رفتين؟؟؟؟🌺🌺🌺


اره گلم ما رفتيم
رومینا
17 آبان 92 16:40
امیدوارم که هیچ مادری مریضی کودکش رو نبینه . . ماهان گلم رو ببوس
مامان لي لي
17 آبان 92 16:57
وأي بدو بيا خصوصي يه چيزي كشف كردم🌺
مامان لي لي
17 آبان 92 17:05
خصوصي🌺
مامان آوا
17 آبان 92 18:31
سللللللللللللللللللللللللللللللللللللام من ساعت 12 به بعد هم هستم
یه سر میتونی بزنی؟


اره دوست جوني
مامان لي لي
17 آبان 92 19:45
بيا خصوصي🌺
مامان لي لي
17 آبان 92 19:46
نه خواهر پيدا نكردم فعلا بش بيوميل ٢ ميدم چاره نيست ديگه
مامان لي لي
17 آبان 92 19:48
خصوصي هوارتا
مامان لي لي
17 آبان 92 21:08
ماهان جوونيم و ببوس بعد بيا خصوصي🌸🌸🌸😘
مامان لي لي
17 آبان 92 21:14
عزيز دلمي خواهري جون بيست سي تا خصوصي❤💜❤💜
مامان امیرعلی
17 آبان 92 21:31
خاله جونم آپیدمممممممممممممم.
مامان طاها
18 آبان 92 10:09
خیلی زیبا نوشتی.
آمین برای دعای قشنگت.


آمين