ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

زيـــــــــــــــــــــــارت قبــــــول

1392/7/20 17:32
نویسنده : مامان ماهان
355 بازدید
اشتراک گذاری

http://www.3dmekanlar.com/tr/mescid-i-haram--kabe.html

 لطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــفا كليــــــــــــــــــــك كنيدروي هر كدام از دو تصوير پايين كه خواستيد بعد روي تصويري كه مي چرخه كليك كنيد

فضاي مجازي زيارت خانه خدا

وقت تکبیر و دعا و صلوات است امروز

مهدی صاحب زمان در عرفات است امروز

کاش این عرفات آخر هجران باشد

صبح فردا فرج مهدی زهرا باشد

آمين

 

براي همه دوستاي گلم كه دوست دارن يه سفر اينجا برن دعا ميكنم هر چه زودتر مسافر اين

سرزمين نوراني بشن و اگه الان كمي آروم شديد براي ماهان من هم دعا كنيد كه ايشاا...

    خانواده   خانواده  خانواده   به سرزمين نور مشرف بشيمقلب

 توي اين روزهاي عزيز براي همه اون بچه هايي كه مريضن و ماماناشون ديگه اميدي ندارن

 و هميشه يه غم بزرگ دارن دعا كنيم خصوصا روز عرفه

 تصویری دیده نشده از داخل خانه خدا

نمايي از داخل كعبه

عرفه، روزی به زیبایی شب قدر است و دریایی به وسعت بخشش الهی.

اگر دل به این دریا زدی ما را هم یاد کن . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (90)

مامان طاها
20 مهر 92 14:07
ان شا الله با هم مشرف بشیم.


ان شا الله
مامان یاسین
20 مهر 92 15:52
التماس دعا
یاسین منو دعا کن


من هميشه براي ياسين جونم دعا ميكنم اميدوارم كه
مورد قبول حق تعالي باشه
مامان لي لي
20 مهر 92 19:10
وأي الاهي فدات شم
من يه آرزوي بزرگ دارم اونم رفتن به خونه ي خداست خيلي دوست دارم برم و از نزديك خونه خدارو ببينم
انشالله خدا ماهان جونم و حفظ كنه
و هممون مشرف شيم


ان شاالله
مامان محیا
20 مهر 92 19:25
خیلی قشنگ بود آفرینمارو بردی به مکه انشاالله هرکی دلش میخواد مشرف بشه منم اسم نوشتم واسه حج عمره ولی معلوم نیست کی به اسمم در بیاد تازه من بدون همسری و دخملی اسم نوشتم با خونواده ی خودم نوشتم


از الان ديگه بهت ميگم حاج خانوم
مامان آوا
20 مهر 92 23:32
التماس دعا
امشب حالم گرفته
دوست خوب و همیشگی ام
گل نازم
ماهان نازم رو ببوس


خدا نكنه دلت بگيره دوست گلم
منم خيلي وقتها اينجوري ميشم
مامان محیا
20 مهر 92 23:56
میگم راستی من تو پست قبلی در جواب اون کامنتی که نوشته بودی محیارو بیست و یکی دوست داری واست کامنت گذاشتم ولی گویا بهت نرسیده
ولی خب اشکال نداره حالا مینویسم ماهم ماهان جون رو بیست و دوتا دوست داریم بیست تا به خاطر بیست بودنش یکی به خاطر تک بودنش یکی هم به خاطر یک بودنشخوب بود خب چیکار کنم دیگه نباید توی دوست داشتن کم بیارم

فداي دوست گلم برم من كه تو مهربووني تك

مامان قند عسل
21 مهر 92 12:02
التماس دعا عزیزم
خوشحال میشم قندعسلو لینک کنید


دوست گلم ادرست باز نميشه لطفا ادرستو برام بذار
بابا و مامان
21 مهر 92 14:06
خدانگه داره براتون همیشه خوش باشین در کنار هم ممنون که به ما سر زدین
مامان آوا
21 مهر 92 16:29
_______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶
_____________¶¶¶22222222¶¶¶¶2222222222222¶¶
____________¶¶222222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶22222¶¶
____________¶222222¶¶22¶¶222¶¶22¶¶¶2¶¶22222¶
___________¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶¶¶¶2¶¶222¶¶
___________¶¶22222¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶2¶¶222¶¶
___________¶¶22222¶222222222222222¶¶2¶222¶¶
___________¶222222¶22222222222222¶¶2¶¶22¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶22222222222¶¶¶¶2¶22¶¶¶2¶¶¶¶
_______¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶2222222¶¶¶¶22¶¶¶2¶¶222222¶¶
________¶¶222222222¶¶¶¶¶22¶¶¶¶22222¶¶¶222222222¶
_________¶¶22222222222¶¶¶¶¶22222222¶¶22222222¶¶¶
_______¶¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶2222¶¶22222222¶¶
______¶¶222¶¶¶22222222222222¶¶¶¶2¶¶2222222¶¶¶
_____¶¶222222¶¶¶222222222222222¶¶¶¶22222¶¶¶
______¶¶¶¶22222¶¶¶2222222222222222¶¶22¶¶¶
________¶¶¶¶¶¶222¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶
____________¶¶¶¶222¶¶¶¶¶¶222222¶¶¶¶¶¶
______________¶¶¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________________¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶
__________________________¶§¶¶
_________________________¶¶§¶
_________________________¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________________________¶§¶¶___¶¶¶¶¶77¶¶¶777¶¶¶
________________________¶¶§¶____¶7777¶¶¶¶777¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶______¶§¶¶¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶
____¶¶¶777¶¶¶¶¶77¶_____¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶___¶¶§¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶§¶¶
_____________¶¶_____¶¶¶¶§¶
______________________¶§¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____________________¶¶§¶____¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶¶¶
_____________________¶¶¶¶___¶¶777¶¶¶¶¶777¶¶¶¶
_____________________¶§¶___¶¶¶¶¶¶7777¶¶¶¶¶
____________________¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶¶¶¶
____________________¶§¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
___________________¶¶§¶
___________________¶¶¶¶
_______________ ___¶§¶¶




خاله جون ممنون براي اين همه مهربوني دوست دارم
مامان هيرادجون
21 مهر 92 18:01
ان شاء الله قسمت همه آرزومندان بشه
با همديگه
ماهان و ببوس


ان شاالله
مامان احسان
22 مهر 92 11:24
مامان آوا
22 مهر 92 14:39
میفرستم این پیامک را به دوست اوکه صدها خصلت زیبادر اوست با مرام وبا صداقت با ادب ای پیامک خاک پایش را ببوس
مامان آوا
22 مهر 92 14:44
بنویسید به دیوار سکوت:
که عشق سرمایه ی هر انسان است
بنشانید به لب حرف قشنگ
حرف بد وسوسه ی شیطان است
و بدانید که فردا دیر است
و اگر غصه بیاید امروز
تا همیشه دلتان در گیر است
پس بسازید رهی را که کنون
تا ابد سوی صداقت برور
و بکارید به هر خانه گلی

که فقط بوی "محبت"بدهد

خيلي زيبا بود

مامان لي لي
22 مهر 92 23:06
ماهان جونيم و ببوس
خوشحالم كه دوست خوبي مثل شما دارم💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝


منم همين طور خاله جونم
بهار مامانه برسام
23 مهر 92 0:28
جونم عزیزم...تو چقدر ماهی خدا حفظت کنه خدا ناز پسرت رو خوشبخت و عاقبت به خیر کنه که دلسوز مردمی به خدا که تویه این زمونه ای که کسی به کسی رحم نمیکنه خیلی حرفه یکی مثل شما انقدر خوب و دلسوز باشه خدا اجر نیت خیر و دل مهربونت رو بده گلم منم از صمیم قلب دعا میکنم و خدا رو قسم میدم به حرمت جدم و به حرمت عمه ی سادات خانم زینب که به یمن این روزای عزیز دل همه ی خانم هایی که حسرت مادر شدن به دلشونه رو شاد کنه و بهشون عیدی یه نی نی خوشمل بده و مهر مادر شدن رو به سرنوشتشون بزنه که به خدا من دعای همیشگیم همینه و همیشه از خدا میخوام هیچ زنی حسرت به دل نباشه و بتونه زیر سایه پر مهر حضرت عشق میوه ی دلش رو در آغوش بگیره و شهد شیرین مادر شدن رو مز مزه کنه الهی آمین
بهار مامانه برسام
23 مهر 92 0:32
انشاالله گلم خدا خیلی مهربونه قسمش بدیم به مهربونیش و عشق بی نهایتش که ما رو عاشقونه خلق کرد قسمش بدیم همه ی فرشته هایی که یه روز آسمونی بودن و به خاطر ما و به قدرت خودش امروز زمینی شدن رو زیر سایه ی خودش حفظ کنه و سلامت و خوشبخت و عاقبت به خیرشون کنه و اون نی نی هایی که خدایی نکرده مریض هستن به لطف و کرمش هرچه زودتر شفا بده که به خودش قسم هیچ دردی بدتر از این نیست که جگرگوشه ی کسی خمی به ابروش بیاد و اون فرد کاری از دستش بر نیاد خدا جون خودت همه ی مریض ها رو خصوصا نی نی هایی که مریض هستن رو زودتر شفا بده الهی آمین
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
23 مهر 92 9:43
عزیزم از ته دل از خدا میخواهم که هر چه زودتر قسمت تون کنه مشرف بشید دوست مهربووووووووووونم
مامان یاسین
23 مهر 92 20:59
عیدتون مبارک دوست من
مامان محیا
24 مهر 92 1:52
لیلا جون عیدتون مبارک .اینم عیدی من به شما وماهانی جونی
مامان لي لي
24 مهر 92 3:04
عيدت مبارك مامان جوني ماهانم و ماچ مال كن🍀🌹🍀🌹🍀🌹🍀🌹🍀🌹🍀
ال ای سفیدبرفی
24 مهر 92 10:47
من یک تصویر دیدم روش کلیک میکنم تصویری نمیاد که بچرخه یکم راهنمایی می کنی .که چطور بر م
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 مهر 92 18:09
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم

سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .

عید قربان بر شما مبارک



بر شما هم مبارك
مامان آوا
24 مهر 92 22:33
سلام دوست خوبم خوبی خانومی؟ کجایی خبری ازت نیست عیدت مبارک عزیزم
مامان لي لي
26 مهر 92 4:32
سلام ماماني جوني ، ماهان جيگرم چه طوره؟؟؟ دلم براتون تنگ شده ببوس گل پسرم و🌻🌻🌻🌻🌻🌻
مامان لي لي
27 مهر 92 1:32
بوس به ماهان و مامانش💐💐💐


هزارن بوس براي خاله جوني
مامان محیا
27 مهر 92 2:27
دوستی جونی پس کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


التماس دعا
مامان آوا
27 مهر 92 20:22
الهی بمیرم خدانکنه عمل چی در پیش داری دوست جونیم؟ انشالله به حق پنج تن آل عبا عمل خوب وبی خطری در پیش داشته باشی منتظر خبر هستم ازت
مامان آوا
27 مهر 92 20:33
وای دختر خدانکنه

دشمنانت

مگه من مردم که واست دعا بکنم

تورو خدا حرفهای نامیدی نزن

بخدا از الان برات صلوات میفرستم

سوره یاسین هم واست میخونم

دلت قرص باشه

الهی

نگفتی عملت چیه آخه




عمل كليه دارم

فداي محبتهات بشم خواهر گلم
مامان لي لي
27 مهر 92 21:22
ماماني دلم و خالي كردي تو رو خدا بي خبر نزار
ايشالله سلامت ميري و سلامت برميگردي، مامان گلم ماهان جيگرم و ببوس، 😘😘
مامان طلائي دوست دارم با محبت من
تورو اول و آخر به خدا ميسپرم



دوست مهربوونم ممنونم به خدا پاك منو شرمنده كردي برام دعا كن به قول خودت بخاطر ماهانم
سه شنبه عمل دارم
دخمل گل خاله رو ببوس
مامان لي لي
27 مهر 92 21:24
خدايا عزيزم و مواظب باش نه به خاطر من به خاطر ماهان فرشته ي زمينيت مواظبش باش، به سلامت بره و به سلامت بياد، دلم براش تنگ ميشه اما سلامتيش از هرچيزي مهمتره، ميبوسمت دوست خوبم😘


مرسي براي همه چي
مامان محیا
28 مهر 92 1:05
الهی من قربونت برم منو نگران کردی میشه توضیح بدی چ عملی داری؟؟توروخدا جواب بده


فداي تو دوست گلم بشم
مامان محیا
28 مهر 92 11:46
عزیز دلم نگران نباش انشاالله میری عمل میکنی و باسلامتی برمیگردی .استرس هم از خودت دور کن که بدترین چیزه به خدا توکل کن اگه پیش خدا قابل باشم واست دعا میکنم تورو خدا مارو بیخبر نزار اگه خودت نمیتونی پست بزاری بده به کسی واست پست بزاره بدونیم از حالت


چشم خواهر گلم
مامان آوا
28 مهر 92 13:59
عزیزم سلام خوبی؟ خیلی نگرانتم هرلحظه ای که حواسم باشه برات صلوات میفرستم دیشب واست ختم یاسین کردم برات توروخدا منو بیخبر نزار آخه من خیلی حساسم وقتی با کسی دوست میشم واسه همه لحظه لحظه هاش نگرانم قربون شکل ماهت بشم حواست به خودت باشه ما اینجا برات دعا میکنیم دوستت داریم تنها نیستی خدا همیشه همراهته واگه مارو لایق درخواست بدونه همش دعات میکنم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
29 مهر 92 12:07
عزیزم امیدوارم عملتون بی خطر باشه و به سلامتی برگردی دل نگرانتم زودی بیا از حال خودت باخبرم کن عزیزم
مامان آوا
29 مهر 92 15:41
مامان گلی سلام امروز دوشنبه است فردا انشالله عمل داری خدای مهربونم به قلب ما گوش کن و مامانی ماهان جونمو برامون نگه دار ودر پناه خودت حفظش کن
lvdl
30 مهر 92 12:14
سلام مامان ماهان عزیز مرسی به وبلاگ برسام سر زدین خوشحال شدم
ایشالله خدا قسمت کنه با پسر و همسر محترمت مشرف شین مکه ما رو هم دعا کنین ماهان گل خاله رو ببوس



ان شاالله با هم مشرف بشيم ممنونم گلم
مامان آوا
30 مهر 92 14:33
سلام عزیزم نمیدونی چقد ناراحتم واست الان شاید زیر تیغ جراحی باشی سه شنبه است آخه امیدوارم که خوب بشی و زود بیای پیشمون دوستت دارم دوست گلم چرا یه دفعه و این همه بیخبر گفتی عمل داری؟به من چیزی نگفته بودی خیلی ناراحتم که عمل داری
مامان آوا
1 آبان 92 14:23
خواهران خوب خوشه های مرواریدن که داشتن آنها ثروت و دیدن آنها لذت است یک دل خوش یک لب خندان یک تن سالم دعای امروزم برای هرروزت خیلی ارادتمندت هستم خواهر گلم عیدت مبارک انشالله که از عمل سالم بیرون اومده باشی امروز چهارشنبه است حتما عمل کردی دیگه
مامان لي لي
1 آبان 92 20:13
عيدت مبارك ماماني ماهان جونيم و ببوس😘 مرسي كه انقدر مهربون و با محبتي عشقم، ماهان جوني من چه طوره؟؟؟ يه ماچ گنده 😘 ماماني بي زحمت برام كامنت ميزاري بيشتر از دو تا كاراكتر نزار لطفا چون أكثر وقتا با گوشي كانكت ميشم نظرا باز نميشن برام با كاراكتر زياد💐 ايشالله صحيح و سلامت از عمل برگردي منتظر خبر سلامتيتم
مامان آوا
2 آبان 92 13:57
سلام مامانی امروز پنجشنبه است و دوروز از عملت گذشته انشالله به حق علی سالم باشی والان با ماهان باشی
مامان لي لي
3 آبان 92 6:03
نميدونم هنوز ماماني رفتي براي عمل يا نه اما اميدوارم در هر دو صورت صحيح و سلامت باشي و سايه آت بالآي سر ماهان نازم😘😘😘
مامان آوا
3 آبان 92 21:11
امروز جمعه است وامیدوارم مامانی الان بهتر شده باشه
تنبل پاشو بیا دیگه ببینیم چیکار کردی


مرسي دوست جوني و گلم
مامان محیا
4 آبان 92 15:08
لیلا جون کجایی؟عملت چی شد ؟بهتری؟ مانگرانتیم
مامان آوا
5 آبان 92 8:46
دختر تو چقد تنبلی نمیای یه احوالی از خودت به ما بدی؟الان دیگه 5روزه که عمل کردی عزیز دلم خیلی نگرانت هستم امیدوارم که خوب وخوش باشی وسایه ت بالای سر ماهانم باشه به امید بهبودیت خدانگهدار
مامان آوا
6 آبان 92 19:38
سلام مامانی امروز چطوری؟خوبی عزیزم


مرسي عزيزم امروز برگشتم شكر خدا باو وجود عمل سختم حالم خوبه
مامان لي لي
8 آبان 92 1:17
😘😘😘😘به ماهان گلم و مامان نازش💐💐💐


مرسي دوست گلم
مامان ياسين
8 آبان 92 12:37
سلام ممنونم كه به وبلاگ ياسين مياين هر جا هستين سلامت و خوب باشين گل پسرم ماهان جونم رو ببوس


ممنونم عزيزم
مامان لي لي
8 آبان 92 22:07
عزيزم دلم برات تنگ شده بود
خدارو شكر بهتري؟؟؟؟
ماهانم چه طوره؟؟
ببوسش



ممنونم خوبيم فدااااااااااااات
مامان لي لي
8 آبان 92 22:08
خدارو شكر كه عمل آت موفقيت أميز بوده
جاي خالي آت حس ميشد گلم
انشالله هميشه صحيح و سالم باشي و سايه آت بالا سر ماهان گلم باشه💖💖💖💖


مرسي عزيزم هزاران بار به خاطر داشتن دوستان گلي چون شما خدا را شاكرم
مامان آوا
9 آبان 92 0:35
الهی شکر
الهی شکر
الهی شکر
عزیز دلم از اینکه عملت به خوبی وخوشی گذشته خوشحالم
باورت نمیشه که چقد نگرانت بود الهی شکر که سالمی
در پناه حق امیدوارم همیشه خوب وخوش باشی
دلم مث سماور بودونگران فقط آرزو داشتم یه شماره ای داشتم وواست تماس میگرفتم ببینم احوالت چطوره باورت نمیشه چقد خوشحال


زبان من قاصر از اين همه لطف بي پايان
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
9 آبان 92 9:14
واااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم نمی دونی وقتی پیامتو دیدم چقدر خوشحال شدم امیدوارم حالتون روز به روز بهتر شه دوست خوبم


مرسي عزيزم فداي شما دوست گلم
میترا
9 آبان 92 13:22
خانمی بهتری ؟ انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی


ممنونم خوبم فقط سردرد دارم
مامان محیا
9 آبان 92 13:47
خیلی خوشحالم که حالتون بهتر شده .عمل خوب بود؟الحمدالله مشکلی که ندارید؟امیدوارم که سایتون بالای سر ماهان عزیز باشه


مرسي دوست خوبم
حالم كه بهتره ولي نميدونم اثر بيهوشي كه انقدر سردرد دارم گاهي سرم ميخواد منفجر بشه
مامان آوا
9 آبان 92 16:10
سلام خانوم گلم امروز چطوری؟بهتری عزیزم امیدواره که هرچه زودتر سلامتی کاملت رو به دست بیاری عزیزم
ماهانم رو ببوس


ممنونم خواهر گلم
بهار مامانه برسام
10 آبان 92 0:06
گل نازم خدا بد نده......خیلی ناراحت شدم... مهربونم قربونت شم که به ما سر زدی و با محبتت شرمندم کردی گل نازم رمز رو با کمال میل برات فرستادم خصوصیت رو چک کن رویس ماه ماهان جون رو هم از طرف من بوس بوسی کن مامان گل و مهربون
مامان لي لي
10 آبان 92 0:06
خصوصي💐💐💐💐
مامان لي لي
10 آبان 92 0:12
باز كردم خواهر
مامان آوا
10 آبان 92 10:13
خصوصی
مامان لي لي
10 آبان 92 14:39
خصوصي🌺🌺🌺🌺🌺
مامان لي لي
10 آبان 92 15:14
4تا خصوصي💐💐💐🌺🌺
مامان لي لي
10 آبان 92 15:27
ببخشيد خواهر دلم خيلي پر بود شرمنده سرت و درد آوردم ماهانم و ببوس😘😘😘😘
مامان لي لي
10 آبان 92 15:27
خصوصيييييييييييييي🍀🍀🍀🍀🍀
مامان لي لي
11 آبان 92 0:06
چندتا خصوصي💐💐💐💐
مامان لي لي
11 آبان 92 0:36
خصوصي خواهري💐💐💐
مامان لي لي
11 آبان 92 0:54
هوارتا خصوصي🌺🌺🌺🌺
مامان لي لي
11 آبان 92 2:05
‏#‏i love you‏*۱۴۴* از طرف کسی که شگفت انگیز دوست داره!


مرسي خواهر گلم
میم مثه محیا
11 آبان 92 7:47
الهی آمین برای همه ی دعاهای قشنگت
با اجازه لینکتون کردم


باعث افتخاره
مامان آوا
11 آبان 92 9:56
سلام عزیزم خوبی؟بهتر شدی؟انشالله که روز بروز بهتر وبهتر باشی توکل با خدای مهربان اگه اونو داشته باشی دیگه هیچی نمیخوای
مامان محمدحسین
11 آبان 92 16:17
سلام خاله ....
ممنون بهمون سر زدین...
کجایین شما؟؟؟؟؟
دلمون برای آقا ماهان یه ذره شده ها.....



مرسي عزيزم
مامان لي لي
11 آبان 92 16:28
سلام گلم ببخشيد امروز اول هفته بود و من حسابي مشغول أصلا تو شركت وقت نداشتم يه گريز بزنم بيام پيشت بيا خصوصي💜💜
مامان لي لي
11 آبان 92 16:42
كليبيييي خصوصي🌺🌺🌺
مامان لي لي
11 آبان 92 16:43
هوارتا خصوصي🌸🌸🌸
مامان لي لي
11 آبان 92 22:43
اول از همه مرسي بابت همه ي لطف و محبت هات
دوم از اونم
بيا خصوصي🌸🌸


اومدم
مامان محیا
11 آبان 92 23:48
بهتر شدی لیلاجون؟راستی بیمارستان بودی ماهان عزیزمون چیکار کرد؟



ماهان پيش زنداييش بود ومادرم پيش من بود خيلي خيلي سخت گذشت همش گريه ميكردم خيلي بده قبلا ميگفتم ماهان خدا كنه من مريض بشم ولي تو نشي الان ميگم خدا كنه هيچ مادر و فرزندي مريض نشن چون واقعا اگه مادر مريض باشه بچه از دست ميره و اگه بچه................ ..........
مامان آوا
12 آبان 92 0:21
تورا من یاد میدارم همه هنگام نه چون نیما که میگوید شباهنگام
مامان آوا
12 آبان 92 0:25
بارخدایا: از کوی تو بیرون نرود پای خیالم نکند فرق به حالم........... چه برانی، چه بخوانی، چه به اوجم برسانی، چه به خاکم بکشانی، نه من آنم که برنجم نه تو آنی که نبخشی و برانی از اینهمه ابراز مهر ومحبتت بینهایت سپاسگزارم لیلا جان
مامان لي لي
12 آبان 92 2:46
خدارو صد هزار مرتبه شكر كه دوست خوبي مثل تورو بهم داد ميبوسمت نازنين ام ماهانم و ببوس
مامان لي لي
12 آبان 92 2:48
براي ادم نابينا شيشه و الماس يكي است پس اگر كسي قدر أت را ندانست بدان تو شيشه نيستي او نابيناست...
مامان لي لي
12 آبان 92 3:13
عاشق هم بودن … خیلی همدیگه رو دوست داشتن …حتی با وجود شرکت نکردن مادر داماد تو مراسم عقد بازهم باهم ازدواج کردن … یه شب صدای پیامک اومد … شوهرش خواب بود … موبایل شوهرش رو برداشت … یه پیام عاشقانه و محبت آمیز بود از طرف یه خانم … خانمی که شوهرش میگفت دانشجوی هم رشته اونه (حضرت علی (علیه السلام) : اختلاط و گفتگو مردان با زنان نامحرم سبب نزول بلا و بدبختی خواهد شد ، و دلها را منحرف میسازد.) زن به هم ریخت … تا صبح نخوابید … مزد وقتی رفت سرکار فهمید پیامکش قبلا از طرف زنش خونده شده … زنگ زد خونه از زنش توضیح خواست و زنش تقاضای طلاق داد … زن : هیچوقت از شوهرم انتظار بیجایی نداشتم … هرگز ازش لباس و طلا نخواستم … با اینکه مادرشدن رو دوست داشتم ولی چون شوهرم بچه نمیخواست بخاطر اون حس مادرشدن رو تو وجود خودم کشتم … تو تمام این سالها بخاطر شوهرم از هرچیزی که خواستم گذشتم …اما دیگه نمیخام باهاش زندگی کنم … بهش اعتماد ندارم … مرد : من زنم رو دوست دارم … زندگی با اون مثل نفس کشیدن برام لازمه … من با وجود این همه زن تو اداره نگاه به هیچکدوم نمیکردم چون همه وجودم رو زنم تسخیر کرده بود … فکر میکردم همونقدر که من بهش اعتماد دارم اونم بهم اعتماد داره .. وقتی فهمیدم پیام های منو چک کرده قلبم شکست .. باور نمیکنم همسرم بخاطر یک اشتباه منو از زندگیش حذف کنه …این جدایی برای من مثل مرگ است.
مامان لي لي
12 آبان 92 3:14
'دل گرفته و آسمون ابری مثل هم اند، که کبود شدن و پُرِ بغض و اشک و اندوه،
ولی گاهی با یه فقر بزرگ!
آسمون وقتی گرفت میباره و باز میشه و صاف
اما دل، وقتی گرفت و بارید..
آه..

دلم گرفته....


خيلي قشنگ بود
فداي دلت خواهر گلم
مامان لي لي
12 آبان 92 3:16
به یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد، اما هر وقت تنم به جماعت بینا خورد گفتند: مگر کوری !
امیرحسین کوچولو نفس ما
12 آبان 92 3:26
سلام عزیزم خوب هستید؟خدا بد نده تو وب بهار جون دیدم نوشته بودید که عمل کردید الان بهترید انشاالله.عزیزم ممنون که همیشه مارو شرمنده مهربونیهات میکنی.سفارش سی دی بلاگ دادم فعلا نمیتونم آپ کنم.ماهان جونو ببوسید.انشاالله همه مشرف بشیم خونه خدا.


خوبم عزيزم
انشاالله
میم مثه محیا
12 آبان 92 8:59

تقدیم ب ماهان عزیزم


هزران بوسه تقديم شما دوست گلم
زری مامان مهدیار
12 آبان 92 9:49
ایشالا قسمتتون بشه مامانی گل
خدا بد نده عزیزم
الان بهتری؟ ایشالا که همیشه سلامت باشی و سایه ت بالای سر ماهان جونم



خوبم ممنون عزيزم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
12 آبان 92 9:50
سلام عزیزم حالتون خوبه بهتر شدین دوست مهربوووووووووووووونم


مرسي دوست گلم خدارو شكر خوبم ممنون از لطفت
مامان آوا
12 آبان 92 12:29
قربونت بشم خاله مهربونم خیلی بامحبت ومهربونی عزیزم میدونی توی نی نی وبلاگ نمیدنم چرا میشه امروز من تاریخ 13آبان زدم ولی نی نی وبلاگ سرخود تولدش رو امروز اعلام کرده
مامان آوا
12 آبان 92 13:12
ای جانم دوست خوب ومهربونم
الهی که همیشه سالم وسرزنده باشی
خیلی خیلی خیلی ممنونم عزیزم که اینقد به فکر مایی خیلی گلی ویه دنیا گل ناز تقدیم توباد دوستت دارم خواهر کوچولوم خیلی خوبی


fafa
12 آبان 92 13:58
عزیزم خیلی محبت داری دل من هم برای شما تنگ شده ایشالا خدا قسمت همه بکنه ایشالا هیچ مادری غم مریضی عزیزشو نبینه
مامان لي لي
12 آبان 92 18:35
ببخشيد گلم ها
تو يكي از نظرات مامان اوايي نوشته بودي واسه روز شكار نئ نئ وبلاگ منم با اجازت فضولي ميكنم و ميگم چه جوريه
در اصل چهارسالگي اوا امروزه مامان نازنين
نئ نئ وبلاك مثل من حساب ميكنه
از روز اول تولد وقتي هر روز رو بشماري أولين سال تولد زودتر از همون روز تولد تو سال بعد ميشه
مثلا أواي من ٩١/٥/٣١ به دنيا اومده من هرسال همون روز رو جشن ميگيرم
اما در اصل چون بعضي ماه ها ٣١روزه و بعضي ٣٠روزه هستن ٣٦٥روز خيلي زودتر از موعدي كه ما فكر ميكنيم تمام شده مثلا أولين سال تولد اوا ميشد ٢٩مرداد ٩٢
روز شمار حساب ميكنن آبجي


خوبه رشته ام حسابداري خواهر گلم وگرنه...........
ممنونم گلم