ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

عكس هاي پسر نازم

1392/7/16 17:49
نویسنده : مامان ماهان
589 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم تو ماشين بوديم اهنگ غمگين ميخوند ديدم اروم سرتو گذاشتي كنار شيشه

 اینجا حسابی تو فکر بودی نمیدونم به چی فکر میکردی الهی فداااات شم کلی بهت خندیدیمخندهخندهخنده

سلام مهربان.خوش آمدی

 

 

نگاهاشو جیگمل نازم

سلام مهربان.خوش آمدی

 

فدای جفتتون خونه خاله بودیم با هستی ناز خوابتون برده بود شیطونها

 

سلام مهربان.خوش آمدی

اخی عزیزم قربوون چشای نازت بشم من 

سلام مهربان.خوش آمدی

 

كار هروز گل پسرم

سلام مهربان.خوش آمدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

میترا
16 مهر 92 13:34
خاله قربون فکر کردنت بره


مرسي خاله گلم
مامان محیا
16 مهر 92 13:54
خاله به قربون اون نگاهت با اون چشمای قشنگت بره
آخه تو کمک نکرده هم عزیزی



مرسي خاله شما خيلي به من لطف داري
دوست دارم خيلي زياد
الهي الهي كه خوشت بياد
بهار مامانه برسام
16 مهر 92 14:38
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

روز کودک مبارک
گل نـــــــــــــــــــــازم،خوشمل عسلی روزت مبـــــــــــــــارک

مرسي عـــــــــــزيزم

mamane m@ni
16 مهر 92 16:20
ماهان جونم روزت مبارک
ممنونم بابت پیام تبریکتون
راستی وروجک اونا نونه که پخش و پلا شون کردی ؟
خوشگلکم خیلی نانازی می دونستی؟



اره عزيزم توي همه خوراكيها پسرم به نون خشك خيلي علاقه منده مامانش بميره كم توقعه***من هرروز كارم شده نون جمع كردن
مرسي خاله ماني جونم بيشتر
امیرحسین کوچولو نفس ما
16 مهر 92 17:41
ماشاالله چقدر نازی ماهان جون.چه ناز خوابیدن.
روزت مبارک مرد فرداااااا.


خيلي ممنونم خاله جونم
مامان محیا
16 مهر 92 18:47

اینم نهایت ابراز احساسات


خيلي ممنونم فداي محبت شما عزيزم
مامان یاسین
16 مهر 92 22:10
سلام به قربون پسر گل نازم


دوست گلم ممنون كه هميشه ياد ما هستي
مامان آوا
17 مهر 92 9:24
سلام مامانی گل ماهان جونم خوبی؟سلامتی؟ ماهان عزیزم چطوره؟خیلی ممنون از اینکه اومدی ومارو تنها نزاشتی وبهمون سر زدی وواسمون یادگاری گذاشتی مطالبت خیلی جالبن خانومی دستت درد نکنه حسابی استفاده کردم روز جهانی کودک رو هم به ماهان جونم تبریک میگم الهی همه کودکان دنیا همیشه شادوخوشششششحال باشن.
مامان آرتین
17 مهر 92 11:45
سلام عزیزم ببخشید که من دیر جواب میدم چند تا سوال ازم پرسیده بودین امروز دیدم در مورد غذا باید بگم که من واسه آرتین سوپ درست میکنم با طمع های مختلف میخوره دوست داره سرلاک و فرنی و حریره بادوم و میوه های مختلف هم واسش میدم تخم مرغ و تخم بلدرچین هم دوست داره میخوره واما واسه ماهان خان حالا که کته دوست داره توش یه تیکه گوشت گوسفند یا مرغ هم اضافه کن خوب که پخت و آبش و کشید یه خورده کره اضافه کن آخه واسه وزن گیری خیلی خوبه بعد خوب میکس کن بده بخوره.اگه سرلاک میخوره پس باید فرنی یا حریره بادوم هم بخوره تو هر کدوم از اینا که میخوای درست کنی نشاسته و کره هم اضافه کن خیلی خوبه ودر آخر باید بگم که سعی کن یک روز در میان بهش تخم بلدرچین بدی خیلی عالیه اصلا معروف به بمب ویتامینه.اینارو امتحان کن ایشالا که بخوره ولی من تو عکساش نگاه میکنم زیاد هم ضعیف نیست چند کیلوئه؟


ده كيلو ولي از شش ماهگي هيچ گونه افزايش وزني نداره قدش خوبه ولي وزنش اصلا زياد نشده بود فكر كن از ماه شش تا ماه دهم طفلك وزنش حدودا ثابت بود
مامان ای سل
17 مهر 92 13:17
ماهان عزیزم روزت مبارک....
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
17 مهر 92 17:04
وووووووووووووووووووووووووووی قربونه اون فکر کردنت ماهان جونم


مرسي عزيز دلم
مامان یاسین
17 مهر 92 22:50
واسه ماهان گلی


فداي ياسين جونم بشم من با اين مامان خوب و مهربوونش
مامان محیا
18 مهر 92 1:37
دلم واسه ی ماهانی تنگیده بود گفتم بیام ببینمش شاید آپیده باشی دیدم نآپیدی اونوقت با همون عکسای قبلیش حال کردم




سلام گلم منم دلم براي محيا جون خيلي تنگ شده بود فداتون


بهار مامانه برسام
18 مهر 92 20:48
خانم گلم یه دنیا ممنون از لطف و محبتت
الهی فدات شم چقدر زیبا....چقدر لطیف و پر معنا برامون نوشته بودی
هر چی دعای خوب و قشنگ تویه این متن زیباست همینطور برای ناز گل شما ماهان عزیزم و خودتون
دورت بگردم کلی ذوق کردم با این متن زیبا
دست گلت درد نکنه عزیز دلم


دوست دارم دوست عزيزم
مامان آوا
18 مهر 92 22:00
خدایا پشت این فاصله ها خانه ای هست که یک دوست در آنجا دارم هرکجا هست............... به هر فکر............. به هر کار......... به هر حال... عزیزاست خدایا تو نگهدارش باش.
مامان لي لي
18 مهر 92 23:44
ممنون كه بهم سر زدين
با افتخار شمارو لينك ميكنم
نه عزيزم به خدا بحث چشم كردن نيست چشم حتما ميزارم


حتما اينكارو بكن دوست دارم خوشگلمو ببينم
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 مهر 92 2:03
مامانی عزیز منم بهت دنت و بستنی رو پیشنهاد میدم خیلی خوبه و پر کالری معمولا هم بچه ها دوست دارن.دنت هم کلسیم بالایی داره هم شیرینه و ماهان گلی حتما خوشش میاد امیرحسی هر روز یکی میخوره ولی ماهان گلی چون کوچیک تره دو سه روز یکبار بهش بده و فقط هم فعلا طعم وانیل و موز و تافی و بیسکوئتشو بده و زعفرونی و توت فرنگیشو بعد از 1 سالگیش. نوش جونش.موز رو رنده کن با هلو بهش بده یا موز رو با اب سیب رقیق کن بهش بده.خرما رو پوستشو بگیر و با شر مخلوط کن و بهش بده.پستهای غذای کمکی امیرحسینمو دیدی؟چندتا سوپ توش داره اونها هم خوبه امیدوارم ماهان گلی زودی تپل بشه.




مرسي گلم پيشنهادت عاليه حتما اينكارو ميكنم


ممنونم كه به فكرمون بودي عزيزم
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 مهر 92 2:05
راستی وزن ماهان گلی که خوبه.امیرحسین 1 سالشه وزنش کمتره.البته امیرم کم وزن بدنیا اومد.ولی نگران نباش وزنش خوبه.دکترش چی میگه.؟


سلام گلم
دكترش گفت به ميزان سنش خوبه اما من نگران بودم چرا توي اين 3-4ماهه افزايش وزني نداشته
عمه ِ آتنا
19 مهر 92 8:21
عزیزممممم عکس اولی چقد بامزه شدهههه خدا حفظش کنه


مرسي خاله جونم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
19 مهر 92 16:53
مرسی عزیزم بابت شعر زیبایی که برام گذاشتی میبوسمت هم شما رو و هم ماهان عزیزم و
مامان لي لي
19 مهر 92 17:09
ممنون عزيز دلم، ماهان گلم و ببوس، دستش چي شده خواهر؟ آره خيلي سخت شده ما هركس مياد خونمون تا يه چيزي ميزارم جولوشون بايد يا آوارو بغل كنم يا بزارمش توي پاركش و گرنه تمام رو ميز و بهم ميريزه
مامان لي لي
19 مهر 92 17:18
خصوصي داري عشقم
مامان آوا
19 مهر 92 19:18
سلام مامان گلی خوبی؟
امروز چ خبر اوضاع و احوالتون چطوره؟خوبین؟
ماهان گلم چطوره؟


منونم مامان گل اوا جوني خوبيم ممنون كه ياد ماهستي عزيزم

مامان لي لي
19 مهر 92 22:30
ممنون از لطف بي نهايتت عزيز دلم واقعا كلمات ياري ام نميدن تا احساسم نسبت به شما دوست عزيز و بيان كنند شما و ماهان عزيزم و ميبوسم 😘😘😘😘 در پناه حق باشيد
مامان لي لي
19 مهر 92 22:34
عزيزم واسه ماهانم خيلي ناراحت شدم
بازم خدا جاي شكرش و خيلي باقي گذاشته
الاهي بميرم براش


خداااااااااانكنه گلم خدارو شكر به خير گذشت
مامان هيرادجون
20 مهر 92 0:56
عزيز دلم
سعي كن ديگه اهنگهاي شاد گوش كني و اينقدر تو فكر نباشي گلم



چشم عزيزم حتما
mamane m@ni
20 مهر 92 1:11
قربونت برم ماهان عزیزم که اونجوری با آهنگ غمگین رفته بودی تو حس
راستی من فکر می کردم که قبلا لینکتون کردم ولی انگار اشتباه کردم اما همین الان لینک شدید


مرسي مامي ماني جيگر
مامان آرتین
20 مهر 92 10:27
سلام عزیزم ممنون که به ما سر میزنید ماهان خوشگلمو ببوس
مامان یکتا و تینا
20 مهر 92 11:53
ای جانم قربون چشماهیش و مژه های بلندش بره خاله جان از قوب من یک بوس گنده ازش بخور


مرسي خاله جونم
باشه حتما
مامان یکتا و تینا
20 مهر 92 11:53
راستی خاله پری ما هم تشریف فرما شددددددددددد


خوش اومد خبر خوبي بود
مامان طاها
20 مهر 92 12:37
خدا برات نگهش داره. بوس برای ماهان جونی.
fafa
20 مهر 92 13:10
به سفره نون چیکار دارییییییییییییییی
فضول


خاله جون بايد يه كار براي مامانم درست كنم
nira
21 مهر 92 17:33
پسر با نمکیه خدا حفظش کنه کار هر روزش هم جالبه خسته نباشه
مامان شاهزاده آدریان
22 مهر 92 0:19
نانازیه خاله داری چیکار میکنی ،نون بازی!!



اره خاله جون من عاشق نونم
ال ای سفیدبرفی
24 مهر 92 10:36
عیدقربان برشمامبارک عکساتون عالیه
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
28 مهر 92 4:16
عزیز دلم نگران نباش ان شاالله که به راحتی عمل میکنی و میای خونه من سید هستم و عید سعید هم نزدیکه حتما برات دعا میکنم اخه خدا ما رو قابل بدونه


ممنونم گلم كه به يادم هستي
مامان محمدحسین
28 مهر 92 20:59
قربون اون چشای درشتت بره خاله
با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟؟؟؟


صددر صد گلم
میم مثه محیا
11 آبان 92 7:47
ای جاااااااااااان دلم نون آور خونه س ماهان خان
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 آبان 92 1:22
سلام عزیزم اگه ما بیایم خونتون این مرد کوچک میخواد نون اور باشه نه بابا راضی به زحمتش نیستم الهی قربونش بشم گناه داره بچهولی عزیزم من در خدمتم شما تشریف بیارید


فداي شما گلم بشم من
ارمین ۲۲
29 آبان 92 10:55
با دختره خاله چقدر باحال خوابیدن خیلی قشنگ
مامان ماهان
پاسخ
ممونم عزيزم ادرس وبت رو چرا نذاشتي بيام پيشت