ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

تبريك روز جهاني كودك

1392/7/16 13:11
نویسنده : مامان ماهان
435 بازدید
اشتراک گذاری
کارت تبریک روز جهانی کودک
 
ماهانم عسلم
اين خنده هایی که طعم عسل میدن و قلب آسمان رو آب می کنه، ای کاش همیشه
 در چهره ات باقی بمونن!
 
 
 

اگر کودک نبود ، نه پدر معناداشت ، نه هیچ مادری بهشتی می شد .

روز کودک رو به همه كودكان گل ني ني وبلاگ و همه كودكان دنيا

تبريك ميگم

 
 
                                           

سلام خیلی خوش آمدید.نظریادت نرهسلام خیلی خوش آمدید.نظریادت نرهسلام خیلی خوش آمدید.نظریادت نرهسلام خیلی خوش آمدید.نظریادت نرهسلام خیلی خوش آمدید.نظریادت نره

 

                                    عكس های متحرك  از پرندگان -www.jazzaab.ir                                                      
 
                                      
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان یاسین
15 مهر 92 15:11
روز همه نی نیها مبارک ماهان گلت رو ببوس
مامان محیا
15 مهر 92 15:31
وای خدای من نمیدونستمآفرین به شما مامان خوب که حواست به همه چیز هستما هم که انگار مثل اصحاب کهف شدیم ز همه چیز بی خبریممنم به ماهان جون روز کودک رو تبریک میگم


مرسي عزيزم شما خيلي لطف داريد
مامی وانیا
15 مهر 92 16:16
عزیزم منم این روز رو به ماهان گل تبریک میگم ایشالاه سالیان سال زیر سایه پدر و مادرش زندگی کنه ممنون که بهمون سر میزنی گلم
بهار مامانه برسام
15 مهر 92 17:28
گل ناز مهذبونم شرمنده برسام داره از سر و کولم بالا میره دوباره میام پیشت اول اینکه روز گل پسر نازمون مبارک باشه دوم اینکه گلم تویه مطلب زیبایی که گذاشتی زیر کلمه ی "معنا" لینک یه فروشگاهه اگه خودت نزاشتی پاکش کن((گفتم شاید حواست نبوده بهت بگم تا پاکش کنی)) سوم اینکه خانم گل مهربونم یادت رفته آدرس وبی رو که گفتی برام بزاری قربون اون دل مهربونت بشم من که فکر همه هستی خدا اجر کارای خیرت رو بده انشاالله هزار هزار برابر گلم ببخشید یه کم دیگه بشینم گریه ی برسامی در میاد 2باره میام پیشت ناز گلم ماهان عسلم رو ببوس
بهار مامانه برسام
15 مهر 92 17:29
خصوصی داری گلم
مامان ندا
15 مهر 92 19:13
سلام به ماسرزده بودیدببخشیددیرشدنبودم خوشحال میشم لینکتون کنم


مامان گل هر چي ادرستو ميزنم باز نميشه كاش دوباره يه سر بهم بزني گلم
میترا
15 مهر 92 20:04
ماهان جان روزت مبارک
امیرحسین کوچولو نفس ما
15 مهر 92 20:15
ممنون مامانی عزیـــــــــــز.روز کودک ماهان گلم مبارک.مرسی که همیشه به یاد ما هستی و کلی شرمندمون میکنی عزیز دلم.

ممنون
اين چه حرفيه مامان گل
رومینا
15 مهر 92 20:59
روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روزت مبارک پسر کوچولوی دوست داشتنی
علی سفیدبرفی
15 مهر 92 21:51
سلام ماهان جان روز کودک مبارک
مامان محیا
16 مهر 92 2:04
لیلاجون ببخشید من اسمتون رو پرسیدمچون من عادت دارم اونایی رو که دوستشون دارم با اسم صدا کنم اینجوری یه احساس نزدیکتری دارم

اين چه حرفيه گلم فدات بشم
مامان یکتا و تینا
16 مهر 92 8:56
عزیزم دلبندم روزت مبارککککککککک
یگانه جان
16 مهر 92 8:57
عزیزم ممنون که پیش ما می ایی روزت تو هم مبارککککک
الهام مامان محیا
16 مهر 92 10:03
فرشته ی کوچولو روزت مبارک
مامان محیا
16 مهر 92 11:20
لیلاجون ممنون از حضور همیشگی ات.ماهانی رو ببوس
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
16 مهر 92 11:49
ماهان جونم روز کودک رو بهت تبریک میگم عزیز دلم
سعیده مامان آرتین
16 مهر 92 20:31
سلام عزیزم روزت مبارک


مرسييييييييييي خاله
ازاده
17 مهر 92 21:12
خاله جون روزت مبارک.چه عکس های نازی گذاشتی.امیدوارم تمام روزهای زندگیت شاد شاد شاد باشه


مرسي خاله ازاده گلم
مامان هيراد
18 مهر 92 19:44
ماهان جون
روزت مبارك عزيزم
خيلي دوستت دارريم گلم



مرسي خاله جونم ما بيشتر
عمه ِ آتنا
19 مهر 92 8:19
با تاخیر روزت مبارک گل پسر
مامان محمدحسین
19 مهر 92 21:40
سلام عزیزم .... ممنون از حضورتون ..... روزت مبارک...
مامان طاها
20 مهر 92 12:37
روزت مبارک ماهان جونی.


براي اين همه مهربووني و لطف نميدونم چي بگم دوست گلم
مامان احسان
20 مهر 92 14:37
سلام عزیزم روزت مبارک ببخش خاله جون دیر اومدم ولی مهم اینه که اومدم .میبوسمتون


مرسي خاله جون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 آبان 92 2:14
سلام عزیزم خوبی امدم بگم که با تبادل موافقم منو با نام شیرین تر از عسل بلینک و بهم بگو با چه نامی افتخار لینک تون و دارم من ساکن تهرانم شما کجایید


با افتخار