ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

بدترين اتفاق براي تموم زندگيم ماهان جونم

1392/6/23 11:00
نویسنده : مامان ماهان
296 بازدید
اشتراک گذاری

ماهان جونم ديشب خيلي اتفاق بدي برات افتادگریه

حلقه كيفم رو تو دستت كرده بودي و هر كار كرديم در نيومدناراحت برديمت بيمارستان متاسفانه اونجام نميتونستن درش بيارنگریهگریهگریه بعد رفتيم آتش نشوني كه اونهام نتونستن كاري واست بكننسوالناراحتاسترسخلاصه عزيزم خيلي خون از انگشت نازنينت اومد وما كلي گريه ودعا كرديم برات

بعد يه نفر با يه وسيله تيز بعد از ساعتها گريه هاي تو موفق شد درش بياره كلي خون ازت اومد نفسم انگشتت خيلي ورم كرده خيلي هم ترسيده بوديافسوس جيگرم دوست دارمگریه

خدايا سلامتي به همه بچه دنيا عطا كـــــــن     آمـــــــــيــــــــن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان شاهزاده آدریان
23 شهریور 92 11:44
ای وای ...
ماهانی شبطونک.انشاالله انگشت کوچولوت زودی خوب بشه


مرسي ماماني ناز
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
23 شهریور 92 12:41
عزیزم امیدوارم پسمل خوشگلتون زودتر خوب شه
وب زیبایی دارید اگه موافقید تبادل لینک کنیم گلم
http://minamosavi.niniweblog.com/


ممنونم گلم
باعث افتخاره
مامان هستی کوچولو
23 شهریور 92 21:42
آخی عزیزمایشالا زوده زود خوب بشی ماهان گلی


مرسي ماماني مهربوون هستي آبنبات
حنانه
24 شهریور 92 0:07
اخی عزیزم
واسه دست گل پسرت چقدر ناراحت شدم
انشالله زود ورمش خوب میشه
عزیز خاله فدات


مرسي خاله جونم
ادرست يادت نره
mamane m@ni
24 شهریور 92 2:02
ممنون که بهمون سر می زنید
ولی باور کنید قلبم ریش ریش شد وقتی این پست مربوط به دست ماهان جون رو خوندم
ماشالا اینقدر وروجکن که نمی شه کنترلشون کرد
مامانی بیشتر مراقب گل پسری باش


سلام عزيزم ممنونم باور كن عكس انگشتش وحشتناك بود واسه همين دلم نيومد بزارم تو وب
امیرحسین کوچولو نفس ما
24 شهریور 92 2:34
ای وای شوکه شدم. بمیرم برات ماهان خاله.آخه چطوری گیر کرد.بمیرم مامانی چی کشیدی.میتونم تصور کنم اون لحظه پر پر زدنتو از اینکه نی نیت اذیته و کاری از دستت بر نمیاد.خدا رو شکر بخیر گذشت و از این بدتر نشد.حتما صدقه بدید.الهی هیچ بچه ای مریض و ناخوش و ناراحت نباشه.آمین.ماهان گلی رو از طرف من ببوسید.


مرسي مامان مهربوون
ممنون بابت اين همه لطف باور كن اصلا فكر نمي كردم بعد از 5-6ساعت تلاش در بياد فقط خدا خواست
سمان مامان آرشیدا
24 شهریور 92 13:44
وای چه اتفاق بدی.
خیلی ناراحت شدم. آخه ماهان شیطون این چه کاری بود کردی؟؟؟
ایشاللا دیگه ازین شیطنتها نکنی که به خودت لطمه بزنی عزیزم.
مرسی که به ما سرزدید مامانی.


ممنون مامي مهربوون
مامان پندار
24 شهریور 92 14:13
عزیزم ..... ممنونم که بهمون سر زدید ...
الهی بلا دور باشه .... این چیزها برای این وروجکها همیشه ممکنه پیش بیاد
عزیزم لینکت می کنم که همیشه بیام ببینمت


ممنونم من هم شما رو لينك كردم
مامانی آناهید مهربون
30 شهریور 92 2:14
خدا رو شکر که بخیر گذشت مامان جون..خدا همیشه نی نی نازتونو از همه بلاها در امان بداره..آمین.. ممنون که بهمون سرزدین!
مامان یاسین
30 شهریور 92 15:31
وای چه اتفاق بدی خدا رو شکر که چیزیش نشد
مامی سروش
3 مهر 92 3:20
آخی نازی عزیزم ایشالا زود خوب شه مرسی که به وب پسرم سر زدی
بهار مامانه برسام
8 مهر 92 22:47
الهی بمیرم...................
خیلی خیلی ناراحت شدم
انشاالله دیگه هیچ وقت از این اتفاقا برا ناز پسرمون نیفته....
براش یه صدقه درست و حسابی بدید از من میشنوید به سازمان حمایت از بچه های سرطانی محک یه کمکی کنید و نی نی گلتون رو صد در صد بیمه کنید من هر وقت برام مشکلی پیش میاد نذر اونجا میکنم و هممون یه درصد مشخصی از در آمد ماهانه ی خودمون رو برای کمک به بچه های سرطانی محک اختصاص دادیم و تازه میتونید قلک مجک رو هم درخواست بدید براتون بفرستن هم میتونید به نیت صدقه هم به نیت کمک به مریضا توش پول بندازید ما قلک هم میگیریم چشم به هم بزنی پر شده
خلاصه خانمی هر طور که خودت صلاح میدونی حتما برای عسل پسری صدقه ی خوب بده
انشاالله که دیگه با یه همچین مسائلی روبه رو نشید که میدونم چقدر سخت و ناراحت کنندست.......
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که به خیر گذشت


مرسي مامان مهربوون برات كامنت ميذارم وازت بيشتر ميپرسم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
11 مهر 92 1:48
ای جانم بمیرم الهی اخه چرا عزیزم