ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

بدون عنوان

1394/3/28 23:29
نویسنده : مامان ماهان
355 بازدید
اشتراک گذاری

ماهانــــــــم عزیزه مامان اجی کوچولوت تا چن وقته دیگه به دنیا میاد

خیلی دوسش داری البته فعلا خندونک میخایم اسمشو بزاریم وانـــــــــــــــــــیا

همش صداش میزنی وانـیا چشمک عمه از مشهد برا وانیا لباس خوشگل گرفته

همش لباساشو نگا میکنی مامان فدات شه مهربونم

ایشالا بابا میثم بسلامتی عمل کنه تموم شه حسابی پست میزارم دلو

دماغ ندارم همش دلشوره بابا رو دارم بووووووووس نفس مامانبوس

پسندها (4)

نظرات (7)

میترا
29 خرداد 94 22:17
سلام خانمی مبارک باشد
مامان و بابایی دخمل بلا
17 تیر 94 3:21
بی علی اصل عبادت باطل است / بی علی هر کس بمیرد جاهل است / بی علی تقوا گلی بی رنگ و بوست / بندگی همچون نماز بی وضوست ... ایام سوگواری و شهادت امیر مؤمنان , حضرت حیدر تسلیت باد ..... شب قدر است و طی شد نامه هجر / سلام فیه حتی مطلع الفجر / ....... من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم , و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ... التماس دعا دارم در این شبهای خاص و عزیز ...
مامانی دخمل بلا
18 تیر 94 16:23
امشب , متنی ندارم !!!!! حرفم حرف ساده ایست ؛؛؛؛ امشب مرایاد كن .... !!!! درهر """الغوث""" كه میگویی ؟؟؟ شاید به حق """""یارب""""" گفتنت !!!!! """خلصنایت""" برای من هم مستجاب شود ،،، آرزو دارم .... ناخواسته به دست آورید ،،، آنچه را که بي صدا از قلبتان گذر كرده است ،،،، و آنگاه شگفت زده با خود بیاندیشید ؛؛؛ آیا کسی برایم "دعا " کرده بود... ؟؟؟
مامانی دخمل بلا
28 تیر 94 18:57
عیدتوووووووووووون مبااااااااااااارککککککککککک دوست خوبم
زهرا مامان ایلیا جون
14 مرداد 94 1:55
اخی عزیزم قدمش مبارک باشه چه اسم قشنگی
مامانی دخمل بلا
8 شهریور 94 16:02
مردم میگویند : " آدمهای خوب را پیدا کنید و بدها را رها " اما باید اینگونه باشد : " خوبی را در آدمها پیدا کنید , و بدی آنها را نادیده بگیرید ... " هیچکس کامل نیست ...
√بهار مامانه برسام
7 آذر 94 17:03
ببخشید با تاخیر زیاد کامنت دادم ولی دلم نیومد ببینم و کامنت ندم انشاالله ناز دخملی خم به سلامتی دنیا میاد و میشه نعمت خونه پسر برکت و دخمل نعمته خوش به حالتون که جفتتون جور شد