ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

بدون عنوان

1393/4/30 0:31
نویسنده : مامان ماهان
433 بازدید
اشتراک گذاری

 

به کدام گناه ناکرده غمگین

هیچی ندارم که بگم فقط براتون دعا میکنم

فراموششون نکنید تو دعاهاتون دلشکسته

 

دانسته یا ندانسته حقوقی بر گردن هم داریم
که کفه سنگین اشتباهات به سمت من است.
امشب، شب بخشش است
من از حقوق نداشته خود بر همه دوستان و عزیزانم گذشتم
از شما میخواهم از من بگذرید...
التماس دعا

 ماهانو تو دعاهاتون فراموش نکنید

 

پسندها (6)

نظرات (14)

مامانی و بابایی دخمل بلا
6 مرداد 93 11:50
خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین..... خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر...... خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت........ خداحافظ ماه شب های نورانی قدر......... ----------------------------------------------------------- عید صیام آمد و ماه صیام رفت لطف تمام آمد و فیض تمام رفت شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد گرد غم گناه ز جان عوام رفت ..... ( عید فطر مبارک )
مامان طاها
29 مرداد 93 16:35
خدا خودش شر هر چی ظالمه از رو زمین برداره.
مامان و باباي هيرادجون
31 مرداد 93 19:24
سلام گلم دلم براتون تنگ شده بود به ما هم یه سری بزن
مامان
5 شهریور 93 2:59
عزیزم نمیدونم رمزو بهت دادم یا نه.... رمز ۹۳
مامان
5 شهریور 93 2:59
تاییدش نکن گلم
مامان
12 شهریور 93 2:35
کوشی الان کجایی هاااان؟دیدی خودت بی وفایی همش غیبت میزنه قهر قهر تا روز قیامت. عسل خاله ماهان جونم یکدنیااااا بوس خوشگلم. این مامان تنبلتم که اصلا عکستو نمیذاره میخواد سورپرایزمون کنه یه هو عکس دامادیتو بذاره
مامانی آواخانوم
13 شهریور 93 15:37
سلام خوبی عزیزم اونقد غمگین ودلمرده بودم وخبری از تو نبود نازنینم با این حال وروزم میومدم بهت سر میزدم ولی تو نبودی الانم بعد از چند ماه اومدم وب حوصله هم اصلا نداشتم ولی بخاط دوستان اومدم فراموشت نمیکنم ماهان عزیزم رو ببوس
مامانی و بابایی دخمل بلا
19 شهریور 93 19:37
به سان رود ... که در نشیب دره , سر به سنگ می زند... رونده باش ... امید هیچ معجزی ز مرده نیست ... زنده باش ... " هوشنگ ابتهاج "
مامانی و بابایی دخمل بلا
26 شهریور 93 0:17
وقتی ردپای مهربانیت را، در قلب کسی باقی بگذاری، همیشه بیشتر از حاضرین حاضر خواهی بود، حتی اگر غایب باشی...
ساعت نیک
29 شهریور 93 21:14
میترا
5 مهر 93 20:57
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ #
میترا
20 مهر 93 15:02
دوستانم را نمی دانم اما من در رفاقت اینگونه ام پایدار تا پایِ دار …
مامان بهراد
29 مهر 93 17:40
سلام من آپم وقت شد یه سر بزن با موضوع تولد 1سالگی بهراد
مامانی دخمل بلا
8 آبان 93 17:38
" رقیه , سه ساله کربلا " این صحنه ها را پیش از این یکبار دیدم من هر چه می بینم به خواب انگار دیدم شکر خدا اکنون درون تشت هستی بر روی نی بودی , تو را هر بار دیدم بابا خودت گفتی شبیه مادرم باش من مثل زهرا مادرت , آزار دیدم یک لحظه یادم رفت اسم من رقیه است سیلی که خوردم عمه را هم تار دیدم احساس کردم صورتم آتش گرفته خود را میان یک در و دیوار دیدم مجموع درد خارها بر من اثر کرد من زیر پایم زخم یک مسمار دیدم (سوغات مکه) توی گوشم بود بردند کوفه همان را داخل بازار دیدم!