ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

من وماهان

1392/11/30 22:52
نویسنده : مامان ماهان
985 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم

من مدتی نبودم رفتم خونه مادری ماهان خیلی خوش گذشت خیلیییییییییی

ماهان جونم کفش و لباس خرید الهی فداش بشم انقد ذوق کرد عزیز دلم که

نگو کلی خودشو تحویل میگرفت فدات بشم ماهـــــــــــــــــــــــــانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان طاها
1 اسفند 92 20:18
رسیدن به خیر. مبارکت باشه گل پسر.
مامان ماهان
پاسخ
مرسی خاله مهربوون
میم مثه محیا
4 اسفند 92 6:50
مبارکت باشه عزیزم
مامان ستاره
6 اسفند 92 0:03
همیشه به گردش عزیزم ... مبارک باشه الهی
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
21 اسفند 92 23:26
سلام به شما دوست خوبم دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه ني ني گلتون عکس آتليه اي نداره براتون عکس ساده اي که تو خونه ازش ميگيريد رو تبديل به آتليه اي ميکنم .... اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com
haste
23 تیر 93 10:48
سلام ماهان جون عکسهاتودیدم خوشگل بود عزیزم