ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

همين جوري شايد محض دلتنگي شايد....

1392/7/7 20:59
نویسنده : مامان ماهان
679 بازدید
اشتراک گذاری

بغض هایت را برای خودت نگه دار

گاهی سبک نشوی ، سنگین تری . . .

 

.بهترین کار این است که مشکلاتتان را برای مردم تعریف نکنید.

نیمی از آن‌ها علاقه‌ای به شنیدنش ندارند

و نیمی دیگر هم از شنیدن آن خوشحال می‌شوند . . .

 

سیــنه ای که خالی از یاد خدا باشد ، مانند محکمه ای است که قاضی در آن وجود ندارد

(روسو)

 

سخت است حرفت را نفهمند، سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند، حالا میفهمم، که خدا چه زجری میکشد وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ، اشتباهی هم فهمیده اند.

“دکتر علی شریعتی

 

 

گلایه ها عیبی ندارد ، کنایه هاست که ویران می کند . . .

یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم…
یه دل گرفته…
یه زندگی پر از خالــی…
من سرشارم از تنــهایـــــــــی… 

 

   ماهان جونم اينا رو كه نوشتم فقط يه جمله نبودن يه عالمه حرف نگفته دله عزيزم

   دوستت دارم نفسم هروز به خاطر داشتن نفسي مثل تو به درگاه خداي مهربوون

    شكر ميكنيم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

امیرحسین کوچولو نفس ما
7 مهر 92 2:56
چقدر قشنگ بود مامانی.الهی دلت دیگه نگیره.و همیشه شاد باشی عزیزم.ماهان گلی رو ببوس به جای من.


مرسي عزيزم
مامان یاسین
7 مهر 92 13:57
سلام حرفات خیلی به دلم نشست اما خدا نکنه هیچ وقت دلت بگیره خدا رو شکر کن واسه همه نعمتهای خوب خدا از جمله ماهان کوچولو من باید دلگیر باشم که پسر 29 ماهه ام هنوز راه نمیره مثل بچه های عادی نیست من چی بگم که تو سن 24 سالگی واقعا پیر شدم اما بازم میگم خدایا راضیم به رضای تو پسر گلت رو ببوس اگه دوست داشتین عکس خودتون هم بزارین راستی اسم شما چیه؟
رومینا
7 مهر 92 14:20
امیدوارم هیچ وقت ناراحت نباشی ولی همیشه زندگی برای همه سخت هست ولی مهم برخورد کردن با اون قضیه هست . پس همیشه قوی باش .


ممنونم عزيزم
☂ marjan ☂
7 مهر 92 21:44
عزیزممممممممممممم! نوشت هات خیلی زیبا بود و همچنین دلنشین! امیدوارم هیچوقت ِهیچوقت ناراحت نباشی! خصوصی
خاله جونی
8 مهر 92 0:21
نوشته هات خیلی جالب بود مامان جون اما ایشالله همیشه شادی از ته دل رو تجربه کنی گل پسری رو دو تا بوس خوشگل بکن تا تموم غم هات فراموش بشن
بهار مامانه برسام
9 مهر 92 0:01
مرسی خاله جون که شما انقدر مهربونی و به برسام لطف داری شما با چشمای نازت میبینی فدات شم عزیزم برسامم دلش میخواد یه خاله ی گل مثل شما داشته باشه و تویه بغلش خودش رو لوس کنه عسل پسری ناناسمون رو از طرف من ببوس مامان مهربون
مامان محیا
9 مهر 92 0:25
ممنونم از حضور گرم وسبزتونممنونم از تعریفتوناگه دوست داشتید میتونیم تبادل لینک کنیم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
9 مهر 92 9:52
عزیزم نوشته هات خیلی زیبا بود امیدوارم هیچ وقت دلتون نگیره و همیشه شاد باشید گلم
بهار مامانه برسام
9 مهر 92 13:38
الهی فدای اون دل مهربونت شم خانم گل مهربونم میخوای شماره ارتباط مستقیمش رو خدمتت بدم تا بتونی خودت مستقیم باهاشون در تماس باشی و در مورد شیوه های مختلف کمک رسانیشون ازشون اطلاعات بگیری؟ گلم اگه دوست داشتی شماره تماسشون اینه : 23540 خدا به اندازه ی دل مهربونت بهت خیر و برکت بده خیلی این بچه ها معصوم و نازن و این موسسه فقط با حمایت مدیران و مردم اداره میشه و دولت هیچ بوجه ای به این موسسه نمیده واقعا هر یه نفر به هر اندازه کمک کنه کلی واسه این موسسه مهمه خدا نخواد هیچ نی نی مریض بشه ولی سرطان شوخی بردار نیست.......ای خدا خودت این نی نی های گل رو شفا بده گلم خدا خیرت بده
مامان محیا
9 مهر 92 14:12
با افتخار بسیار لینک شدید
بهار مامانه برسام
9 مهر 92 15:15
فدات شم خانم گلم منکه کاری نکردم کار اصلی رو شما و دل پاک و مهربونتون میکنید خدا به وسعت دل پاک و مهربونتون بهتون خیر و برکت و سلامتی و سعادت بده فدات شم خانم گلم خودت انقدر ماه و خوبی منم مثل خودت میبینی من در مقابل شما خانم گل مهربون واقعا هیچم......... فدات شم عسل خانمی خدا ناز پسملی مون آقا ماهان خوشگل رو حفظ کنه عسل پسرمون رو از طرف من ببوس مامان مهربون خیلی ماهی خانم گلم خدا حفظت کنه و اجر کارای خیرت رو چندین برابر به خودت و خانواده ی محترمت برگردونه الهی آمین
بهار مامانه برسام
9 مهر 92 18:06
من واقعا امسال تولدم رو هرگز از یاد نمیبرم و تا دم آخر این محبت ها به یادم میمونه به خدا که حسابی شرمندم کردی عزیز دلم نمیدونم واقعا جواب اینهمه عشق و مهربونی رو چطوری بدم با اینکه جایی به طور مشخص ننوشتم تولدمه برام خیلی ارزشمندتر شد این محبت ها و عشق شما عزیز دلم من واقعا الان از فرط خوشحالی نمیدونم چی بگم.......... به خدا اشک شوق تویه چشمام جمع شده و خدا رو شکر میکنم برای اینکه منو لایق دوستی با شما دید و سبب ساز آشنایی ما با هم شد گل نازم ممنون از مهربونی و لطفت خدا حفظت کنه عزیز دل انشاالله بتونم یه روزی تویه شادی ها و دلخوشی هاتون یه ذره از این بی نهایت عشق و محبتتون رو جبران کنم به خودِ خدا که انقدر خوشحال و غافلگیر شدم نمیدونم چی باید بگم............ ممنون و سپاسگذارم مهربونم
بهار مامانه برسام
9 مهر 92 18:17
فدات شم عزیز دلم زیباترین ها رو امسال هدیه گرفتم و یکی از زیباترین این زیبایی ها عشق و محبتی بود که از شما عزیز دل هدیه گرفتم و تا دنیا دنیاست فراموشم نمیشه که سال 92 خدا برام بهترین سال تولد رو رقم زد و فرشته های مهربونش تولدم رو بهم تبریک گفتن قربون محبتت گل نازم منم ساده بگم؟؟؟؟ با اجازت ساده و صادقانه میگم دوستت دارم دوست خوبم
ال ای سفیدبرفی
10 مهر 92 12:33
ممنون از لطفت خاله .درموردسالمندان هم متنت عالی بود .روی گل پسر خوشگلتوببوس
میم مثه محیا
11 آبان 92 7:45
."بهترین کار این است که مشکلاتتان را برای مردم تعریف نکنید.

نیمی از آن‌ها علاقه‌ای به شنیدنش ندارند

و نیمی دیگر هم از شنیدن آن خوشحال می‌شوند . . ."
خیلی خیلی قشنگ و ب جا بود


ممنونم عزيزم