ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

هفت ماهگي ماهان جونم

1392/6/13 15:43
نویسنده : مامان ماهان
228 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

niniweblog.com

                                          اميدوارم فقط يه لبخند بشينه رو لباتون

آخه رو چه اصولی بعضیا میخندن رو لپاشون ۲ تا حفره ایجاد میشه ؟

چرا ما میخندیم پرانتز باز میشه؟

همیشه یه ایمیل نخونده تو اینباکسم میزارم
به هر حال آدم باید خودش به زندگیش هیجان بده
.

دیوونه شدم از بس که خیره شدم به عکس روی دیوار …
چقدر سخته آدم اینقدر به عکس خودش نگاه کنه اما هیچ نقطه ضعفی پیدا نکنه !

شما هم مثل من وقتی میخواید صدای تلویزیون رو کم و زیاد کنید،
حتما باید عددش رند باشه ؟
سادیسم داریم فک کنم

همسرم زد شیشه اودکلونو شكست،
با عجله میگه زود باش چند تا لباس بیار بکشیم روش حیفه !
توبحر مدیریت بحرانشم …

میگماااا شما هم سیب زمینی سرخ شده ها رو تا قبل از غذا
تو اعماق کابینتها قایم میکنيد !؟

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رومینا
3 مهر 92 9:34
جالب بود ولی همه اینها به نظر من بر میگرده به کودکیمون که چی به سر مون اومده . منم گاهی اوقات همینجوریم . وقتی که خوندم خنده ام گرفت.
ال ای سفیدبرفی
5 مهر 92 19:44
آی خدا ی خدا چه عکسای خوشگلی از ناز پسرمون انداختین .خیلی نازن اون کراواتم که دیگه منو کشته .راستی اهل کجایین ؟ما تبریزی هستیم