ماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جونماهان تنها بهونه واسه نفس كشيدن من وبابا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

ماهــــــــــــــــــــان کــــــــــــــــــرمی

ما بزودی میاییم

1393/3/28 23:34
نویسنده : مامان ماهان
867 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستایه گلمممممممممممممممممممممممممم

 

دلم براتون یه ذره شده منو بابت این غیبت ببخشید خط نتمون جمع شده بود

 

میام پیشتون بزودی بعدشم با عکسهای ماهی جوووووووووووووووووونم میام

 

دوستتون دارم خیلی زیاد ممنونم که حتی در نبودنم  برامون کامنت گذاشتید و

 

منو ماهانو فراموش نکردید خیلیییییییییی دوستون دارممممممممممممممممم

پسندها (1)

نظرات (4)

میترا
31 خرداد 93 16:06
هورا ماهان جان برگشت
مامانی دخمل بلا
2 تیر 93 21:59
خدای من خداییست که اگر سرش فریاد کشیدم , به جای اینکه با مشت به دهانم بزند , با انگشتان مهربانش نوازشم می کند و می گوید : میدانم جز من کسی نداری !
مامانی دخمل بلا
4 تیر 93 20:08
آرامش چیست . . . .؟! نگاه به گذشته و شکر خدا , نگاه به آینده و اعتماد به خدا , نگاه به اطراف و جستجوی خدا , نگاه به درون و دیدن خدا , ( لحظه هایمان سر شار از بوی خدا )
رومینا
25 مرداد 93 17:04
ماهان جونم ماشالله بزرگ شده . مامانی چرا اینقدر غیبت دارید ما نگرانتون میشیم .